Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مهاجم برتر جهان از نظر هالند؛ رونالدو شامل نیست

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند سه بازیکن برتر جهان را معرفی کرد اما جالب این‌که در این فهرست رونالدو شامل نیست.
به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ هالند مهاجم ملی پوش بوروسیا دورتموند از نظر خود سه بازیکن برتر جهان را به معرفی گرفت که در فهرست تعریف شده وی جایی برای کریستیانو رونالدو ابر ستاره منچستریونایتد نیست.
هالند که طی دو سال اخیر فرم فوق العاده داشته و با به ثمر رساندن تعداد گل‌های باورنکردنی (80 گل در تنها 79 بازی) خود را به یکی از با ارزش‌‌ترین بازیکنان جهان تبدیل کرده است.

این بازیکن 21 ساله به دلیل فرم درخشان‌اش در فهرست بهترین‌های سال فیفا نیز یک جایزه دریافت کرد و هنگامی‌که از هالند پرسیده شد که چه کسانی در تیم رویایی وی قرار دارند؛ او به اسکای اسپورت گفت: "این سوال خوبی است، اما فکر می‌کنم باید به لواندوفسکی شماره یک بگویید، پس برای من، بنزما نیز شگفت‌انگیز بوده، اما مسی نیز فوق‌العاده است - بنابراین بنزما و مسی در رده دوم قرار دارند."

هم رونالدو و هم لیونل مسی در دهه گذشته بر فوتبال جهان مسلط بوده‌اند و مردم به این موضوع می‌پردازند که چه کسی بهترین بازیکن جهان است.
لواندوفسکی اخیراً این دو نفر را به چالش کشیده اما او همچنین دوران حرفه‌ای نوسانی داشته است ولی از نظر آینده، به نظر می‌رسد که هالند این تاج را تصاحب کند.
گمانه‌زنی‌های عجیبی در مورد آینده‌ی هالند وجود دارد و این گمانه‌زنی‌ها پس از آن افزایش یافت که وی اخیراً ادعا کرد که دورتموند به او فشار آورده تا تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد در تابستان بماند یا از این تیم جدا شود. اما او اصرار دارد که می‌خواهد از حدس و گمان‌ها خارج شود و اجازه دهند در مورد فوتبالش از هم‌اکنون تا پایان فصل صحبت کند.

هالند افزود: "من واقعاً نمی‌خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم، اما احساس کردم زمان آن رسیده که چیزی بگویم. خیلی‌های دیگر صحبت می‌کردند - پس همین بود. حالا نمی‌خواهم زیاد بگویم. آنچه را که گفتم گفتم، و حالا ادامه می‌دهیم."

علی‌رغم تلاش هالند برای از میان برداشتن گمانه زنی‌ها در مورد آینده‌اش، همچنان احتمال دارد که او در تابستان دورتموند را ترک کند.
این قابل درک است که یک بند آزادسازی 64 میلیون پوندی در قراردادش در تابستان امسال آغاز می‌شود و گروهی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپایی آماده جذب وی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала