ناروی پرونده اخراج شهروندان مهاجر افغانستان را دوباره باز میکند

© AP Photo / Marko Drobnjakovicمهاجرت از افغانستان به اروپا: چگونه میتوان موقف پناهندگی را در آلمان بدست آورد؟-قسمت دوم
مهاجرت از افغانستان به اروپا: چگونه میتوان موقف پناهندگی را در آلمان بدست آورد؟-قسمت دوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
شهروندان افغانستان که از حکومت ناروی برای مهاجرت در این کشور، جواب رد گرفته بودند، پرونده آنها دوباره باز می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، هیئت استیناف تجدید نظر برای درخواست اتباع خارجی ناروی اعلام کرده است که پرونده آنعده افغانستانی هاییکه جواب رد گرفته بودند و در یک قدمی رد مرز بودند، دوباره باز می‌شود.
در اعلامیه این هیئت آمده است: " کمیسیون بر این باور است که وضعیت در افغانستان دیگر مانند گذشته غیرقابل پیش بینی نیست. در همین راستا، کمیسیون تصمیم گرفت تا رسیدگی مجدد به پرونده ها را از سر بگیرد."
آنها خاطرنشان کردند که آن افرادیکه علیه تصمیم پناهندگی درخواست تجدید نظر داده اند می توانند در ناروی بمانند و منتظر بررسی جدید پرونده خود باشند.
Беженцы в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
آلمان اخراج پناهندگان افغان را متوقف کرد
خاطرنشان شده است که همزمان تعلیق موقت اخراج شهروندان افغانستان از اول ماه مارچ برداشته می‌شود. به گفته آنها این به معنی این نیست که اگر شخصی جواب رد گرفته بود به کشورشان فرستاده می‌شوند. آنها افزودند که تمام افراد منتظر باشند و هر مورد جداگانه بررسی می شود.
پیش از این سازمان ملل با صدور اعلامیه‌ای از کشورها خواسته بود که به پناهجویان رسیدگی کنند و آنها را از کشورهایشان بیرون نکنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала