کسب درآمد؛ بریتانیایی که به جای دیگران در صف انتظار ایستاده می‌شود

© REUTERS / Jonathan ErnstОчередь на избирательном участке на президентских выборах в США 2020 года в Филадельфии, штат Пенсильвания, США
Очередь на избирательном участке на президентских выборах в США 2020 года в Филадельфии, штат Пенсильвания, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
وب سایت خبری Oddity Central می‌نویسد، یک ساکن بریتانیا از طریق ایستادن در صف انتظار برای افراد دیگر امرار معاش می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، "فردی بکیت" 31 ساله از فولام، سه سال پیش به یک "پیشخدمت حرفه‌ای" تبدیل شد و در اوقات بیکاری خود کار می‌کند. این بریتانیایی در ابتدا کارش را در این زمینه به‌طور آزمایشی شروع کرد، اما در نهایت متوجه شد که سرگرمی جدید را دوست دارد و تصمیم گرفت از آن درآمدزایی کند.
به گفته وی، بیشتر افراد پولدار و مشغول که وقت ندارد به او مراجعه می‌کنند. برای یک ساعت ایستادن در صف انتظار، بکیت 20 پوند می‌گیرد و در روز می‌تواند تا 160 پوند درآمد داشته باشد. این مرد 31 ساله گفت: من 8 ساعت را در صف انتظار برای نمایشگاه کریستین دیور کار کردم.
وی اعتراف کرد که باوجود سفارش های مکرر، پول کافی برای زندگی ندارد، بنابراین نمی‌تواند شغل اصلی خود را کنار بگذارد. وی توضیح داد: نمی‌توانم بیش از 20 پوند در ساعت، پول اخذ کنم، زیرا ایستادن در صف انتظار به هیچ مهارتی نیاز ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала