Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قبل از آمدن به پاریس با مسی و نیمار صحبت کردم

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
سرخیو راموس مدافع اسپانیایی و با تجربه سابق رئال مادرید در مورد پیوستن به پاریسن جرمن صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس تابستان گذشته در کنار دیگر ستاره‌های معروف دیگر از جمله لیونل مسی، جورجینو واینالدوم، اشرف حکیمی و جانلوئیجی دوناروما به پی اس جی پیوست.
حال اما کاپیتان سابق رئال مادرید اعتراف کرده است که قبل از انتقال به پارک دو پرنس با مسی، نیمار و سایر هم تیمی هایش صحبت کرده است.
این بازیکن اسپانیایی در صحبت با رسانه رسمی باشگاه که توسط نشریه‌ی آ. اس منتشر شده است، توضیح داد:
"روند امضای قرارداد با PSG خوب بود. قبل از امضای قراردادم، قبلا با بازیکنان دیگر از جمله لئو [مسی]، کیلور [ناواس] که مثل برادرم است صحبت کرده بودم."
راموس اضافه کرد:
ما قبلاً در مورد آن صحبت کرده بودیم. همچنین با نیمار [جونیور] و سایر هم تیمی‌هایش. استقبال فوق‌العاده‌ای بود و سازگاری من را بسیار آسان‌تر کرد.
"ما باید ثابت کنیم که تیم خوبی با بازیکنان خوب هستیم. و این باید در زمین انجام شود. ما در حال حاضر خوب کار می کنیم و تلاش می کنیم تا همه عناوین را کسب کنیم." "
وی در ادامه افزود:
پاری سن ژرمن تیم بزرگی است، اگرچه سال‌های زیادی سابقه ندارد. این یک پروژه ورزشی منحصربه‌فرد است و همه بازیکنان می‌خواهند به اینجا بیایند."
سرخیو راموس از اول فصل مصدومیت های زیادی را پشت سر گذاشته و در هفته ای که گذشت توانست نخستین گل خود را برای پاریسن جرمن به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала