موج تازه مهاجرت افغان‌ها به دوشنبه

© © Sputnik / Амир ИсаевЖители города Душанбе в защитных масках на улице
Жители города Душанбе в защитных масках на улице - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در دوشنبه می گوید که سرویس های ویژه تاجیکستان و روسیه به طور مداوم برای شناسایی شبه نظامیان در میان مهاجرین از افغانستان تلاش می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور لیاکین فرولوف، سفیر روسیه در دوشنبه تاجیکستان در صحبت با یکی از رسانه های روسیه موج جدید پناهجویان از افغانستان به دوشنبه را رد نکرد.
آقای فرولوف گفت: "در صورت وخامت بیشتر اوضاع در افغانستان که در حال حاضر نیز این کشور با یک بحران عمیق اجتماعی-اقتصادی و بحران انسانی مواجه است، ممکن موج جدید از پناهجویان به تاجیکستان بیایند. در حال حاضر، مقامات تاجیکستان، همراه با شرکای بین المللی به رهبری دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، در حال طرح زیری برنامه اند، بر بنیاد گفته های آنان، در صورت وخامت اوضاع در افغانستان، 11 تا 12 هزار از شهروند این کشور ممکن تصمیم بگیرند تا پایان سال 2022 به تاجیکستان بیایند".
سفیر روسیه تاکید دارد: "در عین حال، امیدواریم که دوشنبه از هجوم گسترده جدید پناهجویان جلوگیری کند، این خود نیاز به هزینه مالی جدی، کار، پذیرش، بررسی و مسکن دارد. بدون این، همیشه این خطر وجود دارد که در میان پناهجویان، شبه نظامیان و رادیکال‌ها نیز باشند، رهبری تاجیکستان این را به گونه کامل می داند، به همین دلیل نیز مقام‌های (تاجیکستان)، به گونه دایم و عاجل در این زمینه با ادارات مربوطه روسیه همکاری دارند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала