Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به یونایتد؛ پاریس برای جانشینی امباپه به راشفورد چشم دوخته است

© REUTERS / ANDREW YATESSoccer Football - FA Cup Third Round Replay - Manchester United v Wolverhampton Wanderers - Old Trafford, Manchester, Britain - January 15, 2020 Manchester United manager Ole Gunnar Solskjaer talks to Marcus Rashford as he prepares to come on
Soccer Football - FA Cup Third Round Replay - Manchester United v Wolverhampton Wanderers - Old Trafford, Manchester, Britain - January 15, 2020   Manchester United manager Ole Gunnar Solskjaer talks to Marcus Rashford as he prepares to come on  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن قصد دارد تا مارکوس راشفورد را جایگزین کیلیان امباپه کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از هادرین گرنیر و عبدالله بولما، پاری سن جرمن خود را برای خروج احتمالی کیلیان امباپه در تابستان آینده آماده می کند.
قرارداد فعلی این بازیکن 23 ساله با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد و او تا کنون احتمال تمدید قرارداد خود را در پاریس رد کرده است.
انتظار می رود که کیلیان امباپه قرارداد خود را با پاری سن ژرمن فسخ کند و تابستان آینده بازیکن آزاد شود. این مهاجم به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد. بنابراین پی اس جی می تواند تلاش کند تا مارکوس راشفورد را به عنوان جانشین کیلیان امباپه به خدمت بگیرد.
مارکوس راشفورد در فصل 16-2015 در سن 18 سالگی در منچستریونایتد وارد صحنه شد. او در اولین فصل خود برای شیاطین سرخ در 18 بازی 8 گل به ثمر رساند.
این بازیکن 24 ساله در فصل گذشته با به ثمر رساندن 21 گل و 15 پاس گل در 57 بازی در تمامی رقابت ها برای باشگاه، از قدرت به ثمر رسید. او به آنها کمک کرد تا در جدول لیگ برتر دوم شوند و به فینال لیگ اروپا برسند.
گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است راشفورد که قراردادش با منچستر در سال 2023 به پایان میرسد این پیشنهاد را بپذیرد و راهی پاریس شود تا در کنار مسی و نیمار در خط حمله بازی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала