Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه‌های نقل و انتقالات؛ ولاهوویچ یوونتوسی می‌شود، اتلتی و اینتر دفاع کناری خریدند

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات رفته رفته بازار تعویض تیم بازیکنان گرم می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در چند ساعت گذشته اتفاقات فراوانی در بازار نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال در اروپا و جهان رخ داده است که طی این گزارش‌، مهم‌ترین‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.
به نقل از فابریتزیو رومانو، دوشان ولاهوویچ فردا در تورین حضور خواهد داشت تا در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت کند. تمام توافقات لازم برای انتقال 75 میلیون یورویی مهاجم فیورنتینا به تورین حاصل شده است. ولاهوویچ با یوونتوس قراردادی 4.5 ساله با حقوق سالانه 7 میلیون یورویی امضا خواهد کرد. ولاهوویچ همچمین در یوونتوس، پیراهن شماره 28 را به تن خواهد کرد.
اینتر رسما اعلام کرد رابین گوزنس را به صورت قرضی و با بند خرید قابل تبدیل به اجباری (به شرط تحقق برخی شروط) به خدمت گرفته است. گفته می شود در صورت دائمی شدن قرارداد قرضی گوزنس، این انتقال هزینه ای بین 25 تا 28 میلیون یورویی برای اینتر خواهد داشت.
با تایید باشگاه اتلتیکو مادرید، دنیل واس هافبک هجومی والنسیا که قادر به بازی در پست مدافع راست نیز است به صورت رسمی به روخی بلانکوس پیوست. اتلتیکو مادرید برای جذب واس از والنسیا مبلغی در حدود ۳ میلیون یورو هزینه کرده است. بازیکن دنمارکی قراردادی 1.5 ساله و تا پایان فصل آینده با روخی بلانکوس امضا کرد.
به نقل از فابریتزیو رومانو، نیوکاسل برای به خدمت گرفتن برونو گیمارش با المپیک لیون به توافق رسید. باشگاه انگلیسی 40 میلیون یورو به لیون می پردازد که این رقم تا حداکثر 48 میلیون یورو نیز می‌تواند افزایش پیدا کند. به محض توافق نیوکاسل با مدیر برنامه گیمارش بر سر هزینه کمیشن انتقال، یکی از نمایندگان این باشگاه راهی برزیل می شود تا تست پزشکی زیر نظر او انجام شود (گیمارش اکنون در اردوی تیم ملی برزیل است).
باشگاه استون ویلا به صورت رسمی از خرید کالوم چمبرز خبر داد. چمبرز با قراردادی 3.5 ساله راهی ویلا شد. استون ویلا پس از لوکاس دینیه، فلیپه کوتینیو و رابین اولسن، تبدیل به چهارمین خرید مطرح استون ویلا در پنجره نقل و انتقالات جنوری شد تا استیون جرارد در نیم فصل دوم لیگ برتر انگلیس، ترکیب کامل‌تری را در اختیار داشته باشد.
والنسیا با انتشار ویدئویی اعلام کرد ایلایژ موریبا را تا انتهای فصل از لایپزیش قرض گرفته است. فابریتزیو رومانو نیز گزارش داد باشگاه اسپانیایی دستمزد این بازیکن 19 ساله را تا جون 2022 (جوزا) پرداخت می کند. گفتنی است لایپزیش در تابستان 2021 نزدیک به 16 میلیون یورو برای خرید موریبا به بارسلونا پرداخت کرد اما او فرصت کافی در بوندسلیگا به دست نیاورد.
به نقل از فابریتزیو رومانو، آرتور کابرال کابرال امروز در تست های پزشکی فیورنتینا شرکت می کند و پس از آن، به صورت رسمی به فیورنتینا می پیوندد. مهاجم برازیلی با مبلغ 14.5 میلیون یورو به علاوه پاداش ها، از بازل سوئیس راهی سری آ می شود تا جایگزین ولاهوویچی شود که به یوونتوس رفته است.
فابریتزیو رومانو گزارش داده است که باشگاه آرسنال با مبلغ 7 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو بندهای اضافی و پاداش مت ترنر دروازه‌بان باشگاه نیو انگلند آمریکا را به خدمت گرفته است. این بازیکن در تابستان آینده به جمع توپ‌چی‌ها اضافه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала