Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عروسی رونالدو؛ تا یک ماه دیگر؟

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو گفته است که ممکن است تا یک ماه دیگر با جورجینیا ازدواج کند.
به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌ها می‌رسانند، کریستیانو رونالدو گفته که ممکن است عروسی او با نامزدش جورجینا رودریگز تا یک ماه دیگر برگزار شود و طبق گفته خود رونالدو او "1000 درصد" مطمئن است که این اتفاق خواهد افتاد.
مهاجم باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای در سال 2019 به پیرز مورگان گفت که آنها "یک روز" زن و شوهر خواهند شد و اعتراف کرد که این رویای مادرش بوده است.
رونالدو گفت:
این اتفاق می تواند در یک سال، یا شش ماه یا حتی یک ماه دیگر رخ دهد. من 1000 درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.
افشاگری عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شد که جورجینا گفت که آنها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتگال زندگی کنند.
پیش از این خود کریس نیر گفته است که وقتی در وطن خود است احساس "آزادی مانند یک پرنده" دارد و او این احساسا را در سایر نقاط اروپا "کمتر دیده است".
برنده 5 توپ طلا در حال ساخت یک عمارت جدید در زمینی بزرگ در کوئینتا دی مارینیا که به آن ریویرای پرتگالی هم گفته می‌شود قرار دارد. این منطقه نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ده دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.
مطبوعات پرتغالی مدعی شده اند که رونالدو قصد دارد از آن به عنوان خانه خانوادگی استفاده کند، هرچند که دارایی 43 میلیون پوندی رونالدو شامل دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله یک پنت هاوس 6.5 میلیون پوندی و یک بلوک آپارتمانی هفت طبقه را هم دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала