بازداشت مردی در آمریکا که قصد ترور بایدن را داشت

© REUTERS / Elizabeth FrantzПрезидент США Джо Байден во время выступления в Белом доме
Президент США Джо Байден во время выступления в Белом доме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
مردی به بهانه‌ای اینکه خدا او را برای کشتن جو بایدن مقرر کرده است راهی نیویورک شد تا رهبر آمریکا را ترور کد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Dailly Beast یک مرد در ایالت کانزاس آمریکا به اتهام تهدید به ترور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستگیر شد.
به گزارش این نشریه، فردی با نام اسکات مریمن که اکنون بازداشت شده است گفته که گویا خداوند به او دستور داده به واشنگتن برود و "سر مار را در قلب ملت قطع کند."
نیویورک پست نیز گزارش داد که پلیس کانزاس پیشتر به سرویس آمریکا مخفی اطلاع داده بود که مریمن با آنها تماس گرفته و گفته است که برای "دیدن رئیس جمهور" راهی واشنگتن شده است. او به مقامات پلیس گفت که در راه کاخ سفید است تا به بایدن بگوید که مردم "از دوپارچگی در کشور خسته شده اند و او باید به خدا روی آورد."
مریمن همچنین در صفحه فیس بوک خود با استفاده از "زبان تند تهدید " پست های زیادی منتشر کرد.
جو بایدن رئیس جمهورامریكا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
طرح ترور بایدن افشا شد
افسران سرویس مخفی آمریکا، مریمن را روز چهارشنبه در حالی که از کانزاس به مریلند در حال رانندگی بود، در پارکینگ یک رستوران بازداشت کردند.
نزد او یک سلاح آماده تیراندازی یک لوله نوری برای رصد اهداف پیدا کردند.
به گزارش نیویورک پست، روز جمعه یک پرونده جنایی علیه او رتیب داده شد.
این در حالی است که اواخر سال گذشته 2021 نیز یک مرد مسلح در راه رفتن به کاخ سفید بازداشت شد، وی قصد داشت چندین فرد عالی رتبه از جمله جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را ترور کند.
دکتر آنتونی فاوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید، باراک اوباما و بیل کلینتون روسای جمهور سابق آمریکا و مارک زاکربرگ مدیر اجرایی متا (فیس بوک) از جمله کسانی هستند که در فهرست این مرد قرار داشتند.
وی در گفتگو با پلیس اعتراف کرد که به واشنگتن دی سی می‌رفت تا با شیاطین در کاخ سفید مبارزه کند. وی گفت در یک خوراکه فروشی کار می‌کرد تا این که خدا وی را فراخواند. وی به پلیس از اتهام "سوء استفاده از کودکان" تحت نظارت جو بایدن شکایت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала