Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به نفع رئال مادرید؛ میلیتائو اردوی برزیل را ترک کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
ادر میلیتائو به منظور حضور زودتر در تمرینات رئال، اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید پس از دریافت کارت سرخ و اخراج در دیدار مقابل اکوادور که باعث محرومیت او شده است، زودتر از موعود به اسپانیا برخواهد گشت.
تیته سرمربی سلسائو که نمیتواند از این مدافع مرکزی در مسابقه پیش روی برزیل در انتخابی جام جهانی استفاده کند، به میلیتائو اجازه داده تا اردوی برزیل را زودتر از سابر بازیکنان ترک کند و به جمع همی تیمی هایش در مادرید بپیوندد.
رئال مادرید خود را برای دیدار با بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا آماده میکند که در تاریخ 3 فبروری برگزار خواهد شد و میلیتائو میتواند زودتر برای آمادگی این مسابقه به مادرید سفر کند.
این در حالیست که سایر برزیلی های رئال مادرید یعنی وینیسیوس، کاسمیرو و رودریگو گوئس در اردوی برزیل خواهد ماند و قرار است روز چهارشنبه هفته جاری به اسپانیا سفر کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала