سخنگوی جبهه مقاومت ملی: 31 تفنگدار طالبان در بغلان کشته شدند

© Photo / Facebook account of Sibghatullah Ahmadiصبغت الله احمدی
صبغت الله احمدی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای از کشته شدن 31 جنگجوی گروه طالبان در بغلان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، صبغت الله احمدی سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای درباره درگیری جبهه مقاومت ملی با جنگجویان گروه طالبان نوشت: در بیش از هشتاد ساعت حملات شدید و پی هم طالبانِ اشغالگر به خوست های بغلان، و مقاومت جانانه‌ی مبارزین دلیر و سربلندِ آزادی، سی و یک تفنگ دار قطعه‌ی خاص و خود کش طالبان کشته و بیش از نوزده نفر دیگرشان شدیداً زخمی و از دَور فعالیت های خرابکارانه خارج شدند. گروه خوارج (طالبان) برای جبران شکست و تلفات سنگینشان، وحشیانه به گرفتاری، شکنجه و حتی کشتار مردم ملکی پرداختند، که نمونه‌ی بارز دیگر از نقض مکرر حقوق بشر از سوی طالبان جنایت کار است.
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
گروه طالبان بستگان نیروهای جبهه مقاومت در بغلان را گروگان گرفته اند
او در ادامه افزوده است، که در جریان ایستادگی سنگرداران آزادی در دفاع از مردم مظلوم ما، پنج تن از پاکبازان مؤمن و عزیز ترین قهرمان های ما به نام های فرمانده نظام تخاری، نورالله محمدی، ذبیح‌الله حکیمی، محمد هارون و مولوی مخدوم بشیر به شهادت رسیدند و جاودانه شدند. به آنانی که به جای بردگی، آزادی را بر گزیدند؛ صبح پیروزی نزدیک است.
یادآوری می کنیم، که پیش از این بریالی سنگین فرمانده جبهه مقاومت ملی افغانستان در بغلان از گروگان افراد ملکی از سوی گروه طالبان خبر داده بود. او همچنان در تویترش از جا به جایی افرادش در جای امن خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала