Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اروگوئه‌ای بانوی پیر زیر ذره‌بین استون ویلا

© REUTERS / LEE SMITHSoccer Football - Carabao Cup Final - Aston Villa v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - March 1, 2020 Manchester City's Claudio Bravo makes a save from Aston Villa's Bjorn Engels header
Soccer Football - Carabao Cup Final - Aston Villa v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - March 1, 2020  Manchester City's Claudio Bravo makes a save from Aston Villa's Bjorn Engels header  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
باشگاه استون ویلا قصد دارد که با رقم 21 میلیونی برای رودریگو بنتانکور ستاره یوونتوس اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آمدن استیون جرارد روی نیمکت هدایت استون ویلا؛ این تیم چند ستاره جدید را به خدمت گرفت.
در تازه‌ترین مورد تیم جرارد مشتاق جذب رودریگو بنتانکور هافبک یوونتوس است و می‌خواهد به این بازیکن پیشنهاد بهبود یافته‌ی را ارائه دهد.
سرمربی ویلا، این بازیکن را جایگزین ایده آل برای هافبک‌اش مارولوس ناکامبا می‌داند که در ماه دسامبر از زانو آسیب دید.
همانطور که هفته گذشته "میل آنلاین" مدعی شد، ویلا پیشنهادی را برای بنتانکور داد که تقریباً 18 میلیون پوند (22 میلیون یورو) می‌شد ولی یووه پیشنهاد اولیه را رد کرد، که به طور قابل توجهی کمتر از ارزش 25 میلیون پوندی (30 میلیون یورو) بازیکن‌اش بود.
با این حال کالچیو مرکاتو گزارش کرده که ویلا اکنون آماده پیشنهاد جدید و بهبود یافته به ارزش 21 میلیون پوند (25 میلیون یورو) شامل موارد افزودنی است.
البته تمامی پول یاد شده را یووه دریافت نمی‌کند بلکه باید 35 درصد از مجموع پول را به بوکا جونیورز باشگاه سابق بنتانکور بپردازد، اگرچه تصور نمی‌شود که این مانعی برای معامله احتمالی با استون ویلا باشد.
در همین حال، بنتانکور در حالی از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد که دستمزد سالانه‌اش از 2.1 میلیون پوند فعلی به حدود 3.7 میلیون پوند افزایش یافته است.
با این حال، قابل درک است که گزینه ترجیحی این بازیکن 24 ساله، ماندن در تورین تا پایان فصل و قبل از تصمیم گیری در مورد آینده‌اش است.
ویلا تنها باشگاه لیگ برتری نیست که به بنتانکور علاقه مند است، همچنان تاتنهام هم به دنبال این ملی پوش اروگوئه‌ای است و حتی اسپرز به یوونتوس مراجعه کرده تا بنتانکور را تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار بگیرد، پیشنهادی که باشگاه سری آ را راضی نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала