Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک قرضی بارسلونا فصل آینده کجا بازی خواهد کرد؟

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
میرالم پیانیچ هافبک قرضی بارسلونا در بشیکتاش تأیید کرده که دوست دارد، انتقال‌اش به تیم ترکیه‌ای دایمی شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ میرالم پیانیچ طی انتقال بحث برانگیز با ارزش 59 میلیون پوند از یوونتوس به بارسلونا منتقل شد در حالی‌که آرتور نیز جزء انتقال وی بود اما این بازیکن هرگز نتوانست خود را ثابت سازد و در نهایت به صورت قرضی برای یک فصل راهی بشیکتاش شد.
هیچ گزینه‌ای برای خرید در قرارداد قرضی پیانیچ با تیم ترکیه‌ای وجود ندارد، اما او به رسانه A Spor اعتراف کرد که امیدوار است دو تیم برای انتقال دایمی وی به توافق برسند.

او گفت: "در بشیکتاش خیلی خوشحالم. احساس خوبی دارم. سریع سازگار شدم. به یک تیم قهرمان پیوستم. لیگ هنوز تمام نشده و در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد. بازی برای بشیکتاش در کشور فوق العاده‌ای مانند ترکیه بسیار خوب است. من یک سال به اینجا آمدم، اما خواهیم دید در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد."

پیانیچ اضافه کرد: "من رابطه بسیار خوبی با هواداران دارم. من و خانواده‌ام از حضور در اینجا خوشحالیم. من یک قرارداد دو ساله با بارسلونا دارم و از آنجایی که قرارداد من در اینجا فقط یک سال است، باید در پایان به بارسلونا برگردم. هنوز خیلی زود است که در مورد آنچه در آینده اتفاق می‌افتد صحبت کنیم. با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشته‌ام، اگر به من بستگی دارد، دوست دارم در بشیکتاش بمانم. من می‌خواهم به بازیکن بشیکتاش ادامه دهم."

پیانیچ در این فصل تقریباً یک بازیکن ثابت برای بشیکتاش بوده، اما هنوز مشخص نیست که آیا غول ترکیه مایل به بازگرداندن او در پایان فصل است یا خیر.
تردیدهای کمی در مورد تمایل بارسلونا برای انجام معامله وجود دارد. تیم نیوکمپ به دنبال تخلیه همه بازیکنان پردرآمد خود است و هنگامی که او در تابستان بازگردد، پیانیچ یکی از اولین کسانی خواهد بود که به سمت دروازه خروج راهنمایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала