پیوندهای اقتصادی محور دیدار حنفی با مشاور امنیت ملی پاکستان

© Inamullah Samanganiپیوندهای اقتصادی محور دیدار حنفی با مشاور امنیت ملی پاکستان
پیوندهای اقتصادی محور دیدار حنفی با مشاور امنیت ملی پاکستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
معاون سخنگوی گروه طالبان از دیدار معاون نخست وزیر گروه طالبان با مشاور امنیت ملی پاکستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی گروه طالبان در یکسری تویتی از دیدار عبدالسلام حنفی معاون اداری نخست وزیر گروه طالبان با معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان خبر داد.
او نوشته است، که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء و هیئت همراهش ظهر امروز با معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان و هیات همراه او، در ارگ‌ دیدار نمود.
او افزوده است، که در این دیدار، که نمایندۀ خاص پاکستان برای افغانستان، و مسئولان اتاق تجارت و سرمایه گذاری و اتاق صنایع افغانستان روی بهبود تجارت دو کشور گفت و گو کردند.
دیدار مشاور امنیت ملی پاکستان با متقی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
دیدار مشاور امنیت ملی پاکستان با متقی
او همچنان نوشته است، که حنفی در دیدار گفته است، صلح و ثبات بدون تعمیق روابط اقتصادی به میان نمی آید و پاکستان بر تطبیق پروژه های بزرگ منطقوی متعهد است و باید هیات های سکتور خصوصی دو کشور ایجاد و در راستای گسترش مناسبات در عرصه های صحت، معارف، تجارت، معادن و تکنالوژی معلوماتی، صحبت نمایند.
در تویتی دیگرش آمده است، که در این دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت، سرپرست اتاق تجارت و سرمایه گذاری و نمایندۀ خاص پاکستان در امور افغانستان در مورد بهبود روابط تجارتی و ترانزیتی و فراهم آوری سهولت های بیشتر به تاجران، مریضان و مسافران افغانستانی در دروازه های تورخم و اسپین بولدک، نیز بحث و تبادل نظر نمودند.
یادآوری می کنیم، که مشاور امنیت ملی پاکستان امروز وارد کابل شد و نخست با سرپرست وزارت خارجه گروه طالبان دیدار کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала