Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ ستاره بارسا: در این فصل واقعا شکست خوردیم

© REUTERS / Eric Gaillardفرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا
فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
فرانکی دی یونگ در گفتگو با تلویزیون هند به نتایج ضعیف بارسا در این فصل اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی یونگ هلندی که دو فصل پیش از آجاکس به بارسا پیوست، همانند سایر ستاره ها و هواداران این تیم از وضعیت به وجود آمده در بارسا ناراحت و نا امید است.
دی یونگ در گفتگو با شبکه NOS گفت: بارسلونا در حال حاضر بهترین باشگاه دنیا نیست ولی همچنان می‌توان او را زیباترین تیم دنیا دانست. به نظرم می‌توانم بهتر از اینها عمل کنم. در برخی مسابقات خوبم ولی در برخی مسابقات نه. من باید چیزهای زیادتری به تیم اضافه کنم. وقتی توپ زیر پایم هست، بهترین بازیکن هستم ولی برخی اوقات توپ به من نمی‌رسد و در فاز بازیسازی توپ در زمین معطل می‌شود. من نظرم این است که در خطوط تهاجمی عملکرد خوبی ندارم و در فاز تدافعی بهتر هستم.
فرانکی در ادامه گفت: من همیشه دوست داشتم برای بارسلونا بازی کنم و این رویایم به حقیقت پیوست. الان می‌خواهم این رویایم را به زیباترین شکل جلو ببرم و تا حد امکان به تیم کمک کنم.
دی یونگ صراحتا گفت: این فصل یک شکست بزرگ برای بارسلونا است. ما از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی حذف شدیم. با صدر 14 امتیاز فاصله داریم و نتوانستیم سوپرکاپ را قهرمان شویم.
وی اظهار داشت: من رابطه خوبی با کومان داشتم و مسلما وقتی فهمیدم که اخراج شده است، ناراحت شدم. هنوز با او در ارتباط هستم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала