Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان سابق تور د فرانس در خطر فلج شدن + عکس

© REUTERS / Jennifer LorenziniГонщик Иган Арли Бернал Гомес позирует с трофеем, празднуя победу на Джиро д'Италия
Гонщик Иган Арли Бернал Гомес позирует с трофеем, празднуя победу на Джиро д'Италия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
اگان برنال، قهرمان سابق تور د فرانس، فاش کرد که تصادف وحشتناک در کلمبیا تقریباً به قیمت جان او تمام شد و خطر فلج شدن او تهدید می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، اگان آرلی برنال گومیز دوچرخه سوار کلمبیایی که برای تیم اسکای رکاب می‌زند و در سال 2019 قهرمان رقابت‌های تور د فرانس شده بود، چندی قبل هنگام تمرین در زادگاهش حادثه کرد و راهی شفاخانه شد.
برنال چند روز تحت تداوی قرار داشت و داکتران تلاش زیادی کردند تا او به بهترین شکل ممکن مداوا کنند و وی دوباره بتواند دوچرخه‌سواری کند
برنال که حالا نسبتاً وضعیت مناسب دارد، ، فاش کرده که تصادف وحشتناک در کلمبیا تقریباً به قیمت جان او تمام شد و خطر فلج شدن او تهدید می‌کند.
برنال خودش این موضوع را بیان کرده و در توییتر خودش نوشته است:" از آنجایی که 95 درصد احتمال دارد فلج شوم و تقریباً زندگی‌ام را با انجام کاری که بیشتر دوست دارم انجام دهم از دست بدهم، امروز می‌خواهم از خدا، کلینیک اوسابانا، همه متخصصان برای انجام غیرممکن‌ها تشکر کنم. همچنان از خانواده و همه شما برای آرزوهای‌تان. من هنوز در آی سی یو هستم و منتظر جراحی های بیشتری هستم اما با توکل به خدا همه چیز درست خواهد شد."
این نخستین واکنش برنال پس از حادثه است و این قهرمان سابق تور د فرانس، پس از نزدیک به دو هفته در مورد تصادف خودش اظهار نظر کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала