کابینه طالبان: تنخواه کارمندان وزارت خارجه که خارج از کشور کار می کنند بر پایه نرم پیشین اجرا شود

حنفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
سخنگوی گروه طالبان از نشست اداری کابینه گروه طالبان به ریاست معاون اداری حکومت این گروه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی گروه طالبان در یکسری تویتی درباره نشست امروز اداری این گروه نوشت: عصر امروز جلسه اداری ریاست الوزرا تحت ریاست مولوی عبد السلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء دائر گردید. در این نشست، موضوعات مختلف از جمله تعیین معاش نماینده افغانستان در سازمان ایکائو و سهمیه معاشات امتیازی وزارت خانه‌ها زیر بحث قرار گرفت.
دستگیری یک شبکه عرضه کننده مواد مخدر با میلیون ها افغانی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
کاهش تنخواه کارمندان بلند رتبه و استادان دانشگاه ها
او افزوده است، که همچنان اجرای معاشات کارمندان کمیسیون مستقل نظارت بر قانون اساسی طبق نرم جدید و معاشات کارمندان وزرات خارجه که در خارج از کشور خدمت می‌نمایند طبق نرم سابق تأیید گردید.
در تویتی دیگر او نوشته است، که نیز بر ایجاد کمیته ملی متشکل از وزارت خانه های صنعت و تجارت، هوانوردی و ترانسپورت، امور داخله و وزارت خارجه و کمیته دیگری برای حل مشکلات در امتداد خط دیورند متشکل از وزارت خانه های مختلف، توافق صورت گرفت. علاوه بر این تشکیل کمیسیون مبارزه علیه فساد، مقروضیت افغان پست، شرکت برشنا و افغان تیلیکام تحت بحث قرار گرفت و تصامیم لازم اتخاذ گردید.
یادآوری می کنیم، که پیش از این گروه طالبان تنخواه برخی کارمندان دولتی از آن میان استادان دانشگاه ها را 40 درصد کم کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала