کارآیی ۱۰۰ درصدی واکسن اسپوتنیک لایت در برابر اُمیکرون

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر امارات استفاده از واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
رئیس مرکز ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا گفت: تزریق دوباره با اسپوتنیک لایت به مدت سه ماه در برابر اُمیکرون کارآیی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینزبورگ رئیس مرکز ملی اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا اعلام کرد: کسانی که دوباره با اسپوتنیک لایت واکسینه شده اند، به مدت سه ماه در برابر سویه اُمیکرون ۱۰۰% محافظت می کنند.
هفتاد و پنج درصد از واکسینه‌ شده‌ ها حاوی آنتی‌ بادی‌ های خنثی‌ کننده ویروس به سویه اُمیکرون هستند.
Медицинский работник держит контейнер с вакциной Спутник Лайт во время клинических исследований - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
واکسین "اسپوتنیک لایت" روسی در ارمنستان تایید شد
این دانشمند روسی گفت: اگر سرم افرادی را بگیریم که با اسپوتنیک لایت تقویت شده اند، در عرض سه ماه پس از تقویت، ۱۰۰ درصد افراد دارای آنتی بادی های خنثی کننده ویروس هستند.
افزون بر واکسن اسپوتنیک وی، مرکز گامالیا پیش از این یک نسخه سبک از این واکسن را (اسپوتنیک لایت تک دوزی برای واکسیناسیون دوباره) توسعه داده است.
بر اساس مطالعه مشترک دانشمندان روسی و موسسه ملی بیماری های عفونی ایتالیا لازاررو اسپالانزانی، اسپوتنیک لایت به عنوان یک تقویت کننده به طور قابل توجهی فعالیت خنثی کننده ویروس را در برابر سویه اُمیکرون افزایش می دهد - تا سطوحی که با تیترهای اسپوتنیک وی قابل مقایسه است. در برابر سویه اصلی ویروس کرونا تولید می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала