Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک روز تا پایان بازار زمستانی؛ تازه های نقل و انتقالات را اینجا بخوانید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
در فاصله یک روز تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، تیم ها در صدد جذب بازیکن جدید و فروش بازیکنان خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، فردا دوشنبه 31 جنوری 2022 بازار نقل و انتقالات زمستانی به طور رسمی به پایان میرسد و سرعت خرید و فروش بازیکنان نیز با توجه به ساعات باقی مانده بیشتر میشود.
در ادامه نگاهی می اندازیم به تازه های نقل و انتقالات زمستانی:
لوئیز دیاز بازیکن کلمبیایی تیم فوتبال پورتو پرتگال که مد نظر لیورپول است در آستانه انتقال به جمع سرخ ها است، تست های صحی این تیم را در آرژانتین سپری کرده و به زودی قراردادش را تا سال 2027 با سرخ پوشان مرسی ساید به امضا خواهد رساند.
رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی، که باشگاه یوونتوس مدتی‌است به دنبال فروش آنها جهت جذب بازیکنان جدید در همین پنجره نقل‌وانتقالات می‌باشد، احتمال دارد با مقصدی مشترک به زودی بیانکونری را ترک کنند و راهی تاتنهام شوند.
با تایید جانلوکا دیمارتزیو، مذاکرات میان دوطرف پیشرفت چشمگیری داشته و احتمالا می‌رود فردا دوشنبه، انتقال هر دو بازیکن به لندن رسمی شود.
طبق خبری دیگر پس از جدایی رودریگو بنتانکور از یوونتوس، دنیس زکریا جانشین او می‌شود و یوونتوس در صدد جذب این بازیکن سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ است.
رسانه های آلمانی نیز گزارش دادند، با قطعی شدن خروج نیکلاس زوله از بایرن مونیخ، این باشگاه به دنبال آندریاس کریستنسن بازیکن تیم فوتبال چلسی است.
منچسترسیتی با ریورپلاته برای خرید آلوارز به توافق رسیده است.
خولیان آلوارز مهاجم 21 ساله ریورپلاته به گفته فابریتزیو رومانو از فصل بعدی بازیکن منچسترسیتی خواه شد.
همچنین بر بیناد یک خبر دیگر، اورتون با منچستریونایتد با سر جذب قرضی دنی فن دی بیک هلندی به توافق رسیده است و این بازیکن در طی ساعات آینده به گودیوسن پارک خواهد پیوست.
باشگاه النصر عربستان نیز که به پیرامریک اوبامیانگ علاقه داشت، پیشنهادش را پس گرفته است و این بازیکن گابنی تا فردا برای حضور در یک تیم اروپایی و جدایی از آرسنال صبر خواهد کرد.
و در نهایت هم چیزی تا انتخاب فرانک لمپارد بعنوان سرمربی جدید اورتون باقی نمانده است. احتمال دارد لمپارد امروز یا فردا بعنوان سرمربی جدید تافی ها انتخاب شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала