Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: رابطۀ خاصی با امباپه دارم، نگاه ما به فوتبال یک‌سان است

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید، در گفت‌وگو با تله‌فوت، در مورد رابطه‌اش با کلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن صحبت کرد و اظهار داشت که با وی رابطه بسیار خاص دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید و کیلیان امباپه همتای او در پاریسن‌جرمن، رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هر زمان که بتوانند و فرصتی به دست آورند، از یکدیگر تمجید می‌کنند.
ستاره رئال مادرید، به تازه‌گی در گفت‌وگو با تله‌فوت، در مورد رابطه‌اش با کلیان امباپه صحبت کرده و اظهار داشته که با وی رابطه بسیار خاص دارد.
او در این خصوص گفت:" من و کیلیان فوتبال را به شیوه‌ای مشابه می‌بینیم، او با یک یا دو لمس بهترین کار را انجام می‌دهد. زمان‌هایی وجود دارد که او می‌تواند خیلی راحت عبور کند. مواقعی که شما باید شوت کنید، او شوت می‌کند. به همین دلیل است که او یکی از بهترین‌ها است."
کریم در ادامه افزود:" من سعی می‌کنم داستانم را هم در تیم ملی فرانسه و هم در رئال مادرید بنویسم. حالا بچه دارم، خانواده دارم. امروز من یک مرد هستم."
امباپه این روزها شدیداً مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و بنزما کسی است که باید نقش اصلی این انتقال را بر عهده بگیرد و دوست صمیمی خود در تیم ملی را به برنابئو بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала