Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات مشترک پدر و پسر؛ دنیای فوتبال "رونالدوی" دیگر در خود خواهد دید؟ (عکس)

© REUTERS / Arnd WiegmannReal Madrid's Cristiano Ronaldo of Portugal, stands with his son Cristiano Ronaldo Jr, after winning the FIFA Ballon d'Or 2014 during the soccer awards ceremony at the Kongresshaus in Zurich January 12, 2015
Real Madrid's Cristiano Ronaldo of Portugal, stands with his son Cristiano Ronaldo Jr, after winning the FIFA Ballon d'Or 2014 during the soccer awards ceremony at the Kongresshaus in Zurich January 12, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
عکس‌هایی از کریستیانو رونالدو با پسرش رونالدو جونیور منتشر شده که این دو را در حال تمرین به صورت مشترک نشان می‌دهد و این تصاویر هواداران کریس را امیدوار ساخته و آن‌ها خوشبین اند که با خداحافظی پدر، پسرش جانشین او خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال است و در تیم‌های مختلف موفق به درخشش شده و ضمن کسب عناوین مختلف قهرمانی، توانسته 5 بار توپ طلا را کسب کند.
این ستاره درخشان که 36 سال سن دارد و تا چند روز دیگر 37 ساله خواهد شد، به پایان فوتبال حرفه‌ای خودش نزدیک شده است و این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد خداحافظی او از دنیای فوتبال باشیم.
بسیاری از کارشناسان معتقد اند که با خداحافظی رونالدو، هیچ‌کسی قادر به پُر کردن جای خالی او نخواهد بود و این بازیکن تکرار نخواهد شد.
امروز اما ‌ عکس‌هایی از فوق ستاره پرتگالی با پسرش رونالدو جونیور منتشر شده که این دو را در حال تمرین به صورت مشترک نشان می‌دهد و این تصاویر هواداران کریس را امیدوار ساخته و آن‌ها خوشبین اند که با خداحافظی پدر، پسرش جانشین او خواهد شد.
رونالدو جونیور پسر بزرگ رونالدو، در حال حاضر 11 سال سن دارد و در بازی‌هایی که برای تیم‌های پایه یوونتوس و منچستریونایتد انجام داده است، نشان داده که توانایی‌های فوق‌العاده دارد و کمتر از پدر خودش نیست.
حالا دیده شود که جونیور خواهد توانست در حد و اندازه‌های پدر خود بدرخشد یا خیر. پاسخ این پرسش را زمان خواهد داد و حالا همه چیز در حد حدس و گمان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала