Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام ملت‌های آفریقا؛ صعود فراعنه به نیمه‌نهایی با درخشش محمد صلاح + عکس

© AFP 2023 / KHALED DESOUKIEgyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014
Egyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
تیم ملی مصر با دشواری موفق به شکست مراکش شد و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، دو تیم مصر و مراکش در ورزشگاه احمدو اهیجو به مصاف هم رفتند و فراعنه در پایان 120 دقیقه موفق به شکست مراکش با نتیجه 1-2 شد و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد.
در این دیدار مراکش بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 6 صاحب پنالتی شد. سوفیال بوفال توانست پنالتی را تبدیل به گُل کند و تیمش را از حریف پیش انداخت.
مصر در نیمه نخست تلاش‌های زیادی برای به ثمر رساندن گُل تساوی انجام داد اما ناموفق بود و 45 دقیقه ابتدائی بازی با نتیجه 0-1 به سود مراکش به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم مصر برای جبران نتیجه پیش کشید و در دقیقه 50 موفق شد گُل خورده را جبران کند. در دقیقه 50 محمد صلاح موفق شد گُلزنی کند و بازی را تساوی کند.
این دیدار تا پایان 90 دقیقه گُل دیگری نداشت و بازی به وقت‌های اضافه کشانده شد. در نیمه‌نخست وقت‌های اضافه و در دقیقه 100، محمود حسن روی پاس عالی صلاح گُلزنی کرد و مصر را از حریفش پیش انداخت.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و مصر با شکست مراکش راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا شد.
صلاح و یارانش در مرحله نیمه‌نهایی با کامرون میزبان دیدار خواهند کرد و کار دشواری برای صعود به فینال دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала