صالح: رژیم گروه طالبان بدترین دیکتاتوری در تاریخ افغانستان است

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
معاون نخست رییس جمهور گریزی افغانستان نوشته است، که رژیم گروه طالبان بدترین دیکتاتوری در تاریخ افغانستان است.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون نخست رییس جمهور گریزی افغانستان در تویترش درباره وضعیت کنونی افغانستان و حکومت گروه طالبان نوشت: "ما به شجاعت زنان افغانستان افتخار می کنیم. هر چند تنها مسئله افغانستان سرکوب جنسیتی نیست. وجهه افغانستان به سطح یک کشور با پشتیبانی و شبه مستعمره پاکستان کاهش یافته یافت".
صالح با اشاره به حکومت طالبان افزوده است، که این بدترین دیکتاتوری در تاریخ افغانستان است.
معاون نخست رییس جمهوری گریزی افغانستان همچنان اضافه نموده است، که زنان نباید مانند پوششی جهت پنهان کردن تصویر کُلی وضعیت افغانستان بکار گرفته شود.
او همچنان در برگه رخنامه اش درباره طالبان و پاکستان نوشته است، که ارتش پاکستان بخشی از سلاح های قیمتی و وسایط محاربوی زرهی را به عنوان غنیمت جنگ و منحیث حق خود به پاکستان انتقال میدهد. طالب و دستگاه طالب حیثیت بیشتر از یک بازیچه ی استراتيژیک در دست پاکستان را ندارد. اینکه میگویند طالب اسلحه را به پاکستان انتقال میدهد ظاهر قصه است . پاکستان افغانستان را سرزمین مفتوحه ی خود میداند. دلایلی که تمام سازمان های جهانی و بخصوص ناتو و غرب ثبوت، شواهد ، مداخله و حضور مستقیم ارتش پاکستان را در جنگ برضد افغانستان نادیده گرفتند بحث مشروع است که در یک زمان مناسب به آن خواهم پرداخت. دستگاه های بزرگ تبلیغاتی بخاطر انحراف اذهان مردم ما از واقعیت های عمیق و دسایس پشت پرده این روز ها داستان های سرسری و مصروف کننده ایجاد می نمایند. درین میان گروه بی سر و ستم پیشه ی طالب احساس میکند که برنده است و هر روز بر شدت ظلم و تعصب خویش می افزاید. این وضعیت پایان می یابد و قبل از آنکه طالب درک کند چیزی بیشتر از بازیچه نیست تغیر می یابد. انشاالله.
یادآوری می کنیم، که امرالله صالح در حالی درباره حکومت گروه طالبان و حقوق بانوان سخن زده است، که از نزدیک به دوهفته تمنا پریانی با سه خواهرش و پروانه ابراهیم ‌خیل از بانوان معترض در برابر محدودیت طالبان ناپدید اند و هیچ‌کس نمی‌داند که آنها کجا اند و در چه وضعیتی قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала