Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منتظر باشید؛ دمبله دوشنبه شب به یکی از این دو تیم میرود

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
به نظر میرسد باید به زودی شاهد خروج عثمان دمبله از بارسا و پیوستن آن به یکی از تیم های لیگ برتری باشیم.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان بارسا که به دلیل مصدومیت های متوالی هرگز نتوانست در دل هواداران جای باز کند، کماکان به یک کلاف سر درگم در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است.
بارسا که نتوانست قرارداد این بازیکن همیشه مصدوم را تمدید کند، به صورت صریح به وی اعلام کرد باید در همین جنوری به فکر تیم جدید باشد و به همین خاطر حالا به فکر این است که قبل از خروج رایگان او در تابستان، از فروش او در زمستان مقدار پولی، هر چند کم به جیب بزند.
این در حالیست اگر دمبله بخواهد تا پایان مدت قراردادش در بارسا بماند، باید نیمکت نشینی را تجربه کند، زیرا بارسا به او قبلا در این خصوص هشدار داده است.
حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده که دمبله طی ساعات آینده بازار نقل و انتقالات زمستانی، بارسا را ترک و به یکی از تیم های لیگ برتری در انگلیس ملحق خواهد شد.
بر اساس این گزارش قیمت بر حال دمبله با توجه به اینکه شش ماه تا پایان قراردادش باقی مانده است، 18 میلیون پوند است، ولی بزرگ ترین مشکل پرداخت حقوق بلند 210 هزار پوندی این بازیکن فرانسوی است.
این گزارش میگوید، نیوکاسل توانایی پرداخت 210 هزار پوند در هفته برای دمبله را ندارد و خود عثمان نیز ترجیح میدهد به تیمی برود که فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، به همین خاطر شانس تیم های چلسی و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن او زیاد است.
دیلی میل میگوید، دوشنبه شب دمبله به یکی از تیم های چلسی و یونایتد خواهد پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала