Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا به این شرط در منچستر می‌ماند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
برخلاف انتظار، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تنها به شرطی قراردادش را با این باشگاه تمدید می‌کند که رالف رانگنیک در سمت خود باقی بماند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ در تابستان آینده به پایان می‌رسد و او از زمان بازگشتش به الدترافورد با رقم 80 میلیون یورو، همیشه مورد توجه تیم‌های رئال مادرید و پاریسن جرمن بود.
در چند وقت اخیر اخبار زیادی مبنی بر خروج پوگبا از فوتبال انگلستان به گوش می‌رسید، اما حالا به نظر می‌رسد که می‌شود با مهیا کردن شرایط، او را در منچستر حفظ کرد.
به نقل از سایت مارکا، نشریه سان مدعی است که پوگبا فقط به شرطی قراردادش را تمدید خواهد کرد که رالف رانگنیک به کارش به عنوان سرمربی منچستریونایتد ادامه دهد.
رانگنیک پس از اخراج اوله گونر سولسشر، جانشین موقت این سرمربی نارویایی تا پایان فصل شد و هنوز خبر موثقی راجع به سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ وجود ندارد.
گزارشات حاکی از آن است که پوگبا طرفدار بزرگ رانگنیک است و از نقشه‌های او برای آینده بسیار خوشش آمده است.
سرمربی سابق لایپزیش قصد دارد تا پوگبا را به عنوان رهبر جدید منچستریونایتد معرفی کند. البته هنوز ستاره سابق یووه زیر نظر رانگنیک بازی نکرده، اما به احتمال فراوان در دیدار روز 8 فبروری مقابل برنلی به میدان خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала