بایدن: غرب آماده گفتگو بخاطر نگرانی‌های روسیه است

© AP Photo / Andrew HarnikПрезидент Джо Байден, премьер-министр Австралии Скотт Моррисон и премьер-министр Великобритании Борис Джонсон на онлайн встрече по поводу новой инициативы США в области национальной безопасности в партнерстве с Австралией и Соединенным Королевством
Президент Джо Байден, премьер-министр Австралии Скотт Моррисон и премьер-министр Великобритании Борис Джонсон на онлайн встрече по поводу новой инициативы США в области национальной безопасности в партнерстве с Австралией и Соединенным Королевством - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا تاکید دارد که کشورش با متحدان امریکا آماده اند تا درباره نگرانی ها روسیه، با این کشور گفتگو کنند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده می گوید که امریکا با متحدانش آماده گفتگو در مورد نگرانی امنیتی روسیه است، اگر روسیه نیز چنین پاسخ دهد.
در بیانیه رئیس جمهور امریکا در خصوص بحث با شورای امنیت سازمان ملل در خصوص اوضاع اوکراین آمده است: "اگر روسیه در حقیقت آماده حل نگرانی ها امنیتی از طریق گفتگو است، امریکا، متحدان و شرکای ما با حسن نیت به همکاری ادامه می دهند".
بایدن تاکید دارد که کشورهای غربی آماده هر سناریویی اند: "اگر روسیه به جای آن تصمیم بگیرد به دپیلماسی پشت کند و به اوکراین حمله کند، روسیه پاسخ‌گو خواهد بود و به عواقب سریع و شدید مواجه خواهد شد".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время встречи  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
لاوروف: از ناتو و سازمان امنیت همکاری اروپا خواهیم خواست تعهدات امنیتی خود را روشن سازند
او همچنان نشست علنی سازمان ملل را که به ابتکار ایالات متحده تشکیل شد، "گامی حیاتی" برای جامعه جهانی خواند، تا جامعه جهانی با یک صدا واحد "به زور جواب رد و خواستار کاهش تنش" و حمایت از دیپلماسی "بهترین راه به جلو" باشند.
قابل ذکر است که کیف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به افزایش ادعایی "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. مسکو بارها این اتهامات را رد کرده و گفته است که کسی را تهدید نمی کند و قصد حمله به کسی را ندارد و ادعای "تجاوز روسیه" بهانه ای برای قرار دادن تجهیزات نظامی بیشتر ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала