تولید کچاپ با مارک ملکه در انگلیس

© AP Photo / Christopher FurlongКоролева Великобритании Елизавета II
Королева Великобритании Елизавета II - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
ملکه انگلیس تولید "سس بادنجان رومی" با مارک تجاری خود را آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه‌ای People می‌نویسد: الیزابت دوم ملکه انگلیس تولید سس بادنجان رومی "کچاپ" با مارک تجاری خود آغاز کرده است.
بر اساس اطلاعات، مواد تشکیل دهنده این محصول در منطقه گراف نشین نورفولک پرورش می‌یابد و یک بسته آن حدود 6.7 پوند استرلینگ قیمت دارد. د
در بریتانیا معتقدند که ملکه نسبت به همبرگرها بی تفاوت نیست. با این حال، به گفته سرآشپز سابقش دارن مک گریدی، او برگر بدون نان و سس کچاپ را ترجیح می دهد .
ملکه الیزابت دوم نه تنها پیرترین فرد در خانواده سلطنتی انگلیس بلکه سالخورده‌ترین مقام عالی رتبه دولتی است. او در سن 95 سالگی تقریبا یک دهه پا را از سن امید به زندگی زنان در انگلیس فراتر گذاشته است. برخی اسراری موجود است که موجب شده او تا کنون فعال باقی بماند.
به گفته دارن مک گریدی، سرآشپز سابق ملکه، الیزابت غذای چاشت و شام بسیار ساده را ترجیح می دهد. وی، بیشتر غذاهای ماهی یا گوشتی همراه با سبزیجات می‌خورد.
الیزابت سعی می کند مواد کربوهیدراتی مانند کچالو و ماکارونی کمتر مصرف کند. او به خصوص شام در این مورد سختگیرتر است. غذای شام معمولی ملکه ماهی و سبزیجات است.
راز دیگر طول عمر ملکه الیزابت چهار وعده غذایی، صبحانه، چاشت، چای بعد از ظهر و شام است.
علاوه بر این، ملکه انگلیس به طور منظم ورزش می کند. علیرغم این واقعیت که الیزابت دوم هرگز عاشق ورزش های تناسب اندام نبوده است، اما ورزش های سبک همیشه در برنامه روزانه او وجود دارد.
الیزابت دوم همیشه سعی می‌‎کند در یک وقت به رختخواب برود. به عنوان یک قاعده، قبل از رفتن به رختخواب، او یک جام شامپاین می نوشد، سپس در رختخواب کمی مطالعه می کند و در ساعت 23:00 به خواب می رود. ملکه هشت ساعت و نیم می خوابد و ساعت 7:30 صبح بیدار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала