Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور آنچلوتی با سند مربی‌گری منقضی شده روی نیمکت رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد که کارلو آنچلوتی علیرغم انقضای مجوز مربیگری‌اش به تاریخ31 دسامبر، می تواند روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.
به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی تابستان گذشته پس از جدایی از اورتون به رئال مادرید آمد و جانشین زین الدین زیدان شد و برای دومین‌بار به عنوان مربی لوس بلانکوس کارش را آغاز کرد.
این سرمربی باتجربه که روزهای درخشانی را در این باشگاه سپری می‌کند، اسناد مربی‌گری‌اش منقضی شده و این موضوع را چند روز قبل کویره دلو اسپورت مطرح کرد و مدعی بود که ممکن مشکلاتی برای سرمربی ایتالیایی و باشگاه رئال مادرید پیش آید.
حالا فدراسیون فوتبال اسپانیا این موضوع را تایید کرده و گفته‌ است علیرغم انقضای مجوز مربیگری آنچلوتی به تاریخ 31 دسامبر، می تواند روی نیمکت کهکشانی بنشیند.
این نهاد همچنان اعلام کرده که باید باشگاه رئال مادرید و سرمربی ایتالیایی چاره‌ای برای حل این موضوع پیدا کنند، در غیر آن استثنایی وجود ندارد و ممکن است مشکلات به آن‌ها پیش آید.
در آخرین دوره آموزشی و توضیحی یوفا که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال 2021 برگزار شد، داوید آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی به نماینده از رئال مادرید، روش‌های کاری را که کادر مربی‌گری ایتالیایی در لوس بلانکوس به کار گرفته است را تشریح کرد و همین موضوع سبب شده تا مربی ایتالیایی بدون مشکل به کارش در برنابئو ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала