Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب یوفا از پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
یوفا در اقدامی عجیب و جالب توجه از سرمربی پرافتخار رئال مادرید درخواست کرد که دوباره آزمون مربیگری بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون جهانی فوتبال موسوم به یوفا در اقدامی عجیب و جالب توجه از سرمربی پرافتخار رئال مادرید درخواست کرد که دوباره آزمون مربیگری بدهد.
در همین رابطه، نشریه "کوریره دلوا اسپورت" گزارش داده است که یوفا در نامه ای به آنچلوتی اعلام کرده است که مدرک مربیگریش در روز 31 دسامبر 2021 باطل شده است و او باید آزمون جدیدی را پشت سر بگذارد.
به این ترتیب، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مجبور است تا مدرکش تمدید شود. یوفا مدعی است که آنچلوتی نمی تواند تا زمان پشت سر گذاشتن تست جدیدش روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.
این اقدام یوفا باعث واکنش برخی خبرنگاران نیز شد و الساندرو آلسیاتو، خبرنگار ایتالیایی این اتفاق را خنده‌دار توصیف کرد. البته فدراسیون فوتبال اسپانیا نامه یوفا را نپذیرفته است.
نهاد رسمی فوتبال اسپانیا به این سازمان اعلام کرده است که این که از یکی از موفق ترین مربیان تاریخ بخواهند تا دوباره آزمون بدهد، تصمیم عجیب و اشتباهی است.
آنچلوتی سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، قهرمانی لیگ ایتالیا، قهرمانی لیگ فرانسه، قهرمانی لیگ آلمان، قهرمانی لیگ انگلیس، دو جام جهانی باشگاه‌ها و هم‌چنین سوپرکاپ اسپانیا را در کارنامه دارد.
او در حال حاضر در رئال مادرید فصل خوبی داشته و توانسته فاتح سوپرجام اسپانیا شود و به کسب جامهای دیگر امیدوار است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала