Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو مخالف خشونت علیه زنان؛ کریس، گرینوود را انفالو کرد

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، میسون گرینوود هم‌تیمی جوان خود را که به خشونت فزیکی و تجاوز بالای نامزدش متهم است، انفالو کرد تا مخالفت خود را به موضوع خشونت علیه زنان نشان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته میسون گرینوود، بازیکن باشگاه منچستریونایتد به اتهام خشونت و تجاوز به دوست دخترش متهم و از سوی پولیس انگلستان دستگیر شد. هریت رابسون، دوست دختر این بازیکن فوتبال قبل از دستگیری وی، با انتشار تصاویری در فضای مجازی مدعی شده بود که ستاره جوان منچستریونایتد، او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده ‌است.
ساعتی پس از دستگیری گرینوود، باشگاه منچستریونایتد دو بیانیه نشر کرد و در بیانیه اولی خشونت علیه زنان محکوم و در بیانیۀ دومی ستاره جوان خود را از اشتراک در تمرینات و بازی‌ها محروم کرد.
واکنش‌های هنوز به این رفتار غیرانسانی گرینوود ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی و مطرح یونایتد، هم‌تیمی جوان خود را در شبکه‌های اجتماعی انفالو کرد تا مخالفت خود را به موضوع خشونت علیه زنان نشان دهد.
گفته می‌شود که در کنار رونالدو، داوید دخیا و پُل پوگبا دو ستاره دیگر یونایتد نیز گرینوود را انفالو کرده‌اند.
رونالدو در حالی هم‌تیمی خود را انفالو کرده که قبل از این اتهاماتی زیادی علیه خود او نیز مطرح شده بود و چندین زن وی را به تجاوز و خشونت متهم کرده‌بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала