Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین‌‌سرخ متحد می‌شوند؛ رونالدو به واتس‌اپ پیوست!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
پس از گلایه و انتقاد شدید کریستیانو رونالدو از بازیکنان جوان منچستریونایتد، حالا فوق‌ستاره باتجربه دنیای فوتبال به گروه واتس‌اپی این بازیکنان ملحق شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده بود که فوق ستاره پرتگالی رابطه گرمی با بازیکنان جوان منچستریونایتد ندارد و آنها را تحویل نمی گیرد.
در همین رابطه، نشریه انگلیسی "اتلتیک" گزارش داده بود که رونالدو ترجیح می دهد که با ادینسون کاوانی ارتباط برقرار کند تا بازیکنان جوان آن هم در حالی که بازیکن اروگوئه ای به صورت دست و پا شکسته انگلیسی صحبت می کند.
بعد از انتقادهای رونالدو، رالف رانگنیک سرمربی آلمانی یونایتد هم حرف‌های انفجاری شماره 7 تیمش را تأیید کرد و تأکید کرد او حق داشت بازیکنان جوان را خطاب قرار دهد.
با این حال خود رانگنیک هم بعد از تعویض کردن کریستیانو در دیدار مقابل برنتفورد در جریان پیروزی 3 - 1 شیاطین‌سرخ با او کمی مشکل پیدا کرد و مجبور شد برایش توضیح دهد که چرا تعویض کرده.
در واقع رونالدو به گروه واتس اپ بازیکنان منچستریونایتد با حضور بازیکنانی نظیر مارکوس رشفورد و جسی لینگارد ملحق شده است که جوان های شیاطین سرخ نظیر جیمز گارنر و آنتونی الانگا نیز در این گروه در فضای مجازی حضور دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала