Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال اغفال بازار؛ توخل از بارسا شکار کرد

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
در حالی‌که تلاش‌های بارسلونا برای تمدید عثمان دمبله به مشکل خورد؛ حالا گفته می‌شود چلسی موفق شده این بازیکن را راضی سازد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال چلسی در بازار فعلی نقل و انتقالات تا کنون بسیار آرام پیش رفته است اما ممکن است آنها یک خرید غافلگیر کننده داشته باشند و از عثمان دمبله به عنوان گزینه مدنظر توماس توخل یاد می‌شود.
دمبله پس از این‌که نتوانست در بارسا موفق شود، حالا به تیم انگلیسی لینک داده شده است.
در سوی مقابل بارسلونا هم به صراحت اعلام کرده که پس از به بُن بست خوردن مذاکرات بر سر تمدید قرارداد، خوشحال است که این ستاره در جنوری از تیم جدا شود و این بازیکن که زمانی 135 میلیون پوند خریداری شده بود حالا می‌تواند به صورت رایگان در پایان فصل نیوکمپ را ترک نماید.
شبکه اسپانیایی ABC این ادعا را مطرح کرده و نیز یاد آور شده؛ پس از این‌که پاریسن‌جرمن از برنامه خرید این بازیکن 24 ساله خارج شد، انتقال به چلسی نهایی به نظر می‌رسد.
گفته می‌شد که پی‌اس‌جی قصد معاوضه بازیکن را دارد ولی بارسا در بدل بازیکن فرانسوی اش اصرار نمود که مبلغ 16 میلیون پوند به طور مستقیم دریافت نماید.
همین رسانه می‌گوید که در چند ساعت پایانی نقل و انتقالات زمستانی؛ دمبله آزمایشات پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در سوی مقابل بارسا می‌تواند به طور بالقوه برای آوردن پیر امریک اوبامیانگ به نیوکمپ تلاش کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала