Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب ستاره بارسا: رونالدو قبل از پیوستن به رئال، به بارسلونا نزدیک شده بود

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
جرارد پیکه ستاره خط دفاع بارسلونا می‌گوید که رونالدو پیش از پیوستن به رئال مادرید، به بارسلونا بسیار نزدیک شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو یک دهه با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. او 4 توپ طلا با پیراهن رئال به دست آورد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است.
رونالدو که در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، چندین بار با بارسلونا لینک شد و آخرین بار نیز یک ماه قبل بود و رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که ستاره پرتگالی از شرایط خودش در یونایتد راضی نیست و می‌خواهد زیر نظر ژاوی در بارسلونا کار کند.
حالا جرارد پیکه ستاره خط دفاع بارسلونا مدعی شده که رونالدو پیش از پیوستن به رئال مادرید، به بارسلونا بسیار نزدیک شده بود.
پیکه در گفت‌وگو با ایبای یوتیوبر سرشناس اسپانیایی گفت:" رونالدو قبل از پیوستن به رئال مادرید به بارسا خیلی نزدیک شده بود. وینیسیوس نیز همین طور. من خودم با وینیسیوس تماس گرفتم."
پیکه در ادامه در مورد هالند صحبت کرد و گف:" فکر می کنم هالند به لالیگا بیاید. دوست دارم که بهترین‌ها در لیگ ما باشند. این نظر من است بلکه اطلاعات نیست. داشتن هالند و امباپه می‌تواند برای لالیگا و کل فوتبال خوب باشد. اما اگر بخواهم شرط بندی انجام بدهم، می توانم بگویم که آنها در یک تیم بازی نخواهند کرد."
مدافع بارسا در مورد دمبله گفت:" مواضع دو طرف را درک می‌کنم. پول زیادی در میان است. هر کسی نظر خود را دارد و از منافع خودش دفاع می کند."
پیکه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده‌است که بارسلونا وضعیت خوبی ندارد و بزرگان این باشگاه تلاش دارند تا وضعیت را تغییر دهند و باشگاه را دوباره به روزهای اوجش بازگردانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала