ردیابی ایلان ماسک توسط نوجوان 19 ساله آمریکایی + تصاویر

© REUTERS / Hannibal HanschkeОснователь компаний Tesla и SpaceX Илон Маск
Основатель компаний Tesla и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
نوجوان 19 ساله‌ای که از طریق یک اکانت توییتر حرکات جت شخصی ایلان ماسک را دنبال می‌کند قیمت حذف این حساب کاربری خود را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تارنمای " پروتکل" جک سویینی، صاحب صفحه توییتر ElonJet@ که حرکات جت شخصی میلیاردر ایلان ماسک را ردیابی می‌کند، 50 هزار دالر برای حذف این حساب کاربری طلب نموده است.
به گفته این نشریه، جک سوینی 19 ساله به ماسک اعتراف کرد که حدود 20 دالر در ماه از ازاین حساب کاربری خود خود درآمد دارد.
این نوجوان 19 ساله مدعی است که ماسک پرداخت 5 هزار دالر به او پیشنهاد داده تا این صفحه را ببندد و به او توصیه کند که چگونه می‌تواند جلوی ردیابی شدن جتش را بگیرد. در پاسخ، نوجوان از بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس 50 هزار دالر درخواست کرد.
این نوجوان 19 ساله به ایلان ماسک گفته بود که می‌خواهد از این مبلغ برای کمک هزینه دانشگاه و خرید یک تسلا مدل 3 استفاده کند. او به رسانه ها گفته است: "من تلاش زیادی برای این پروژه کردم و 5 هزار دالر کافی نیست." سویینی می‌گوید 5 هزار دالر نمی‌تواند جایگزین لذتی شود که او از این کار می‌برد.
ماسک ابتدا در پاسخ به این پیشنهاد گفته بود درباره آن فکر می‌کند، ولی بعدا مدعی شد که منطقی نیست بابت حذف این اکانت پولی بپردازد.
این نووجوان اعتراف کرد که به لطف حساب های خود در مورد ماسک ، مشترکین زیادی را در شبکه های اجتماعی به دست آورد سویینی می‌گوید او از طرفداران موسس تسلا بود، بنابراین می‌خواست بداند که ماسک کجاست و در کدام‌یک از شرکت‌هایش فعالیت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала