Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان و خداحافظی زودهنگام با میلان

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
مهاجم چهل ساله آث میلان ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم میلان با وجود عبور از 40 سالگی همچنان یکی از متفاوت ترین بازیکنان فوتبال دنیاست که همین شخصیتش متفاوتش باعث می شود تا خیلی ها را مجذوب خود کند.
زلاتان با توجه به شرایط جسمانی و مصدومیت‌های مکرر به بازنشستگی یا ادامه همکاری با میلان فکر می‌کند. مدیران میلان نیز از شرایط جسمانی وی با خبر هستند.
بر اساس آنچه امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته است، قهرمان سویدنی که تاکنون همیشه فرضیه بازنشستگی را رد می کرد، اکنون اولین کسی است که این سوال را از خود می پرسد. به خصوص پس از مصدومیت‌های ناگهانی و پشت سرهم.
طبق این گزارش؛ در صورتی که ایبرا در ادامه فصل به لحاظ فیزیکی و انگیزشی در وضعیت خوبی باشد، میلان به طور اتوماتیک قرارداد او را تمدید خواهد کرد، در غیر اینصورت مسیر طرفین در پایان فصل از هم جدا خواهد شد.
مالدینی و ماسارا دو مدیر باشگاه میلان قبل از آغاز گام نقل و انتقالاتی برای جذب جایگزین زلاتان منتشر شرایط جسمی مهاجم خود هستند.
در صورت رسیدن به فرم ایده آل امکان تمدید قرارداد یکساله ایبرا وجود داردو در غیر این صورت قرارداد مهاجم سوئدی با میلان به پایان می رسد.
زلاتان در فصل جاری چند بار مصدوم شده و بخشی از بازی های میلان را از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала