Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما پس از دریافت جایزه سال انجمن مطبوعات فرانسه: رئال برای همه عناوین می‌جنگد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
کریم بنزما ستاره خط حمله رئال مادرید، با توجه به درخششی که در فصل گذشته داشت، جایزه سال انجمن مطبوعات فرانسه را دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید در حال سپری کردن دوران فوق‌العاده‌ای است. ستاره کهکشانی‌ها در سال 2021 درخشش بسیار خوبی داست و پس از پنج‌ونیم سال دوری از جمع خروس‌ها، به تیم ملی کشورش برگشت و در یورو 2020 بهترین گلزن تیمش لقب گرفت. کریم سپس با فرانسه قهرمان لیگ ملت های اروپا شد و بهترین بازیکن این رقابت‌ها نیز بود.
او با آن که با رئال جامی به دست نیاورد اما دومین گُلزن لالیگا بود و تا آخرین بازی با مسی رقابت کرد تا بتواند جایزه پیچیچی را از آن خود کند.
همین درخشش سبب شد تا ستاره رئال مادرید جایزه سال انجمن مطبوعات فرانسه را از آن خود کند و ویترین افتخاراتش را با این جایزه مزین کند.
بنزما امروز این جایزه را در حالی دریافت کرد که در مراسم اصلی به دلیل ریکاوری از مصدومیت حضور نداشت و امیل بوتراگوئنو به نمایندگی از وی جایزه را دریافت کرد.
بنزما پس از دریافت جایزه مصاحبۀ انجام داد و از کسب این جایزه ابراز شادی کرد و اظهار داشت که با رئال مادرید برای تمامی عناوین خواهد جنگید.
کریم گفت:" من بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم که این جایزه را کسب کردم. در حال حاضر بهترین سال دوران ورزشی خود را سپری می کنم زیرا گل‌های زیادی به ثمر رسانده، پاس گل‌های زیادی می‌دهم، در حرکات تیمی شرکت دارم و به تیمم برای کسب پیروزی کمک می کنم."
وی در ادامه افزود:" در تیمی مانند رئال مادرید، هدف باشگاه همیشه تلاش برای کسب عناوین قهرمانی و موفقیت در همه مسابقات است. ما در موقعیت خوبی قرار داشته و آماده برای مبارزه در همه رقابت ها هستیم. ما سخت تلاش می کنیم تا موفق به کسب عناوین قهرمانی در این فصل بشویم."
بنزما در حالی این ادعای بلند را مطرح کرده که رئال مادرید در هر سه رقابت شانس قهرمانی دارد اما باید از تیم‌های بزرگی بگذرند تا هر سه جام را بالای سر ببرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала