دلیل پژمردگی کیم جونگ اون چیست؟

© REUTERS / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын
Лидер КНДР Ким Чен Ын - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
کوریای شمالی فیلمی را نشان داد که رهبر این کشور به دلیل نگرانی درباره این کشور "کاملاً پژمرده" شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه بریتانیایی Mirror، کوریای شمالی مستندی از کارکردهای کیم جونگ اون رهبر این کشور در سال 2021 را منتشر کرد.
بر پایه این گزارش، سازندگان نوار توجه ویژه ای به شایعات درباره مشکلات سلامتی این سیاستمدار داشتند، که پس از کاهش وزن چشمگیر وی آغاز به گسترش یافت. در همان زمان، نویسندگان این فیلم تغییرات ظاهری رهبر کوریای شمالی را با سخت کوشی او در سالی مرتبط دانستند که به ویژه برای کوریای شمالی به دلیل همه گیری ویروس کرونا و بحران غذایی دشوار شد.
Глава КНДР Ким Чен Ын на открытии 3-го пленарного заседания 8-го Центрального комитета Рабочей партии Кореи  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
کیم جونگ اون: سال 2022 سال "نبرد مرگبار" خواهد بود
بنابراین، به طور خاص در نوار، آنها لحظه ای را نشان دادند که چگونه کیم جونگ اون لاغر در یکی از سفرهایش به سختی از پله ها پایین می رود. در این زمان، یک صداپیشگی توضیح داد، که این سیاستمدار کاملاً در حال هدر رفتن است، زیرا او بسیار رنج می برد و نگران است و برای تحقق رویاهای مردم خود تلاش می کند.
انتظار می رود تلویزیون مرکزی کوریا (KCTV) این فیلم را در هفته های آینده به طور مکرر پخش کند.
در پایان دسامبر 2021، کیم جونگ اون در نشست حزب کارگران کوریا (WPK) شرکت کرد. رسانه ها خاطر نشان کردند که این سیاستمدار به طور بی سابقه ای وزن کم کرده است: او در تمام ده سال تصدی خود در رأس دولت، لاغرتر از همیشه به نظر می رسد.
یادآوری می کنیم، که در اگوست سال گذشته، مشخص شد، که مردم کوریای شمالی پس از کاهش وزن کیم جونگ اون از بحث درباره سلامت و ظاهر او منع شده اند. چند ماه پیش از آن، کاهش وزن چشمگیر رهبر کوریای شمالی شایعاتی مبنی بر بیماری او را برانگیخت. در همان زمان، برخی از کارشناسان پیشنهاد کردند که تغییر وزن رهبر کوریای شمالی به سبک زندگی سالم‌تر می‌تواند در پس کاهش وزن ناگهانی باشد. در همان زمان، ناظران محاسبه کردند که از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون در سال 2011، هر سال 6 تا 7 کیلوگرم وزن اضافه کرده است و در سال 2020 وزن او 140 کیلوگرم بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала