Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس اندک دو ستاره سرشناس پی‌اس‌جی برای حضور در برابر رئال

© REUTERSPSG
PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
دو هفته مانده به دیدار پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، وضعیت نیمار و راموس مشخص نیست و این دو بازیکن شانس اندکی برای حضور برابر کهکشانی‌ها دارند.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 15 فبروری، پی‌اس‌جی میزبان رئال مادرید، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک د پرنس خواهد بود و دو تیم دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارند.
با این حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی نمی‌داند که نیمار جونیور و سرخیو راموس دو ستاره مصدوم تیمش به این دیدار مهم خواهند رسید یا خیر.
راموس چند روز قبل مصدوم شد و مارکا اعلام کرد که دیدار رفت را به صورت قطعی از دست خواهد داد اما پی‌اس‌جی تا حالا در این مورد چیزی نگفته است.
با این حالا غیبت او متصور است زیرا این بازیکن فصل وحشتناکی داشته و با پنج بازی و یک گُل، عملا به یکی از بدترین خریدهای فصل فوتبال اروپا تبدیل شده‌است.
رسانه‌های فرانسوی نیز شانس حضور کاپیتان سابق رئال را مقابل تیم سابقش در پارک دو پرنس کم می‌دانند و باید روی حضور در بازی برنابئو تمرکز کند.
دیگر ستاره پی‌اس‌جی نیمار است که حضورش در دیدار برابر رئال مشخص نیست. ستاره برازیلی و اطرافیانش می‌خواهند خوشبین باشند اما منطقی نیست که پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی بخواهد این بازیکن را پس از مدت‌ها غیبت به یکباره در ترکیب قرار بدهد. نیمار 65 روز است که غایب است و باید در بازی‌های آینده برگردد تا شانسی برای حضور مقابل رئال داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала