Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فداکاری بزرگ ستاره جدید بارسلونا

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
مهاجم گابنی آرسنال برای حضور در بارسلونا به طور قابل ملاحظۀ دستمزد خودش را کاهش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ در حال حاضر بازیکن بارسلونا است و خبر رسمی این انتقال امروز اعلام خواهد شد.
مدت این انتقال با توجه به مشکلاتی که برای پرداخت دستمزد وجود داشت 1.5 سال خواهد بود. اوبامیانگ با رضایتنامه خود از آرسنال به بارسلونا می‌آید.
این مورد باعث می‌شود مشکلی برای ثبت انتقال او با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات وجود نداشته باشد. اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
طبق گزارش نشریه اسپانیایی "موندو دپورتیوو"، این البته برای 6 ماه اول است اما بازهم فداکاری این بازیکن را نشان میدهد.
اوبامیانگ که در آرسنال هفته ای 350 هزار یورو دریافت میکرد در بارسلونا هر هفته حدود 5 هزار یورو دستمرد خواهد گرفت . این دستمزد بسیار کم فقط تا جون سال روان اعتبار دارد و هدف رعایت سقف دستمزد لالیگا است .
قرارداد این مهاجم با بارسلونا 18 ماهه است و انتظار میرود در ادامه دستمزد او افزایش پیدا کند اما باز هم میزان آن به سطحی که در آرسنال بود نخواهد رسید.
از سوی دیگر اگر بارسلونا حاضر به تمدید 1 ساله اختیاری اوبامیانگ نشود باید به این بازیکن بر اساس یک بند جریمه غرامت بپردازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала