Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر فرانسوی تا پایان فصل در بارسلونا ماندگار شد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی به احتمال فراوان ادامه فصل را از روی سکوها دنبال خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمسانی فوتبال اروپا، خبرهای مبنی بر علاقه پاری‌سن‌جرمن به دمبله به گوش می‌رسید.
طبق گزارش‌ها، حتی گفته می‌شد که با مدیر برنامه‌های او به توافق رسیده‌اند، اما درخواست 20 میلیون یورویی بارسلونا، باعث متوقف شدن مذاکرات شد.
در همین رابطه، موندو دپورتیوو خبر داده است که عثمان دمبله در ساعت های باقی مانده از نقل و انتقالات زمستانی از بارسلونا جدا نخواهد شد و حداقل تا پایان فصل عضوی از این باشگاه باقی می ماند.
از باشگاه های چلسی، تاتنهام و پاری‌سن‌جرمن، آرسنال و منچستریونایتد به عنوان تیم هایی یاد می شد که نسبت به جذب دمبله علاقه نشان داده اند اما به نقل از فابریتزیو رومانو، هر کدام از این تیم ها به دلیلی هیچ اقدام جدی انجام ندادند.
البته اینکه او آیا باز هم فرصت پوشیدن پیراهن بارسلونا و رفتن به زمین مسابقه را به دست خواهد آورد یا نه، موضوعی است که باید منتظر ماند و دید چرا که بارسایی‌ها به دمبله هشدار داده بودند اگر بماند، نیمکت‌نشین خواهد شد.
پس از ورود بازیکنانی جدید مانند فران تورس و آداما ترائوره، شانس دمبله برای رسیدن به ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها حتی کمتر از قبل هم شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала