گوشت گیاهی اسرائیل به زودی روانه رستوران های اروپا می‌شود

© Fotolia / AzuritaЗапеченное мясо со специями и фруктовым джемом
Запеченное мясо со специями и фруктовым джемом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
شرکت اسرائیلی تولید کننده گوشت گیاهی اعلام کرده که به زودی استیک های سه بعدی محصولات این شرکت روانه رستوران های اروپایی می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "بلومبرگ" شرکت اسرائیلی Redefine Meat Ltd در دور جدید جمع آوری بودجه، مبلغ 135 میلیون دالر را به آغاز فروش استیک های چاپ سه بعدی گیاهی خود برای اروپا اختصاص داد.
وجوه جمع آوری شده باید به شرکت کمک کند تا اروپایی ها را با گوشت گیاهی تغذیه کند.
شرکت Redefine Meat می خواهد کارخانه جدیدی در هلند بسازد و استیک های خود را تا پایان سال در 5000 فروشگاه در سراسر اروپا به فروش برساند.
نقاط اصلی فروش بریتانیا، هلند و آلمان برنامه ریزی شده است. این شرکت از افشای ارزیابی خود از دور تأمین مالی خودداری کرد.
این شرکت اخیرا علاوه بر اینکه از عرضه محصولات گوشتی بر پایه گیاهی و تولیدشده با پرینت سه‌بعدی برای رستوران‌های منتخب در اروپا خبر داد از آنچه "اولین برش‌های کامل جهان" می‌نامد که شبیه برش‌های گوشت بره و گاو است، نیز رونمایی کرد.
این شرکت که توسط کارآفرین ایشچار بن‌شیتریت و آدام لاهاو پایه‌گذاری شد، اولین استیک گیاهی پرینت سه‌بعدی خود را در سال 2018 تولید کرد و می‌گوید فناوری تولید دیجیتال در مقیاس صنعتی قادر است ساختار ماهیچه‌ای گوشت گاو را به‌طور کامل شبیه‌سازی کند. ا ین محصولات که از ترکیبی از پروتئین نخود، سویا، لبلبو، نخودفرنگی و چربی نارگیل ساخته‌شده‌اند، پروتئین بالایی دارند، بدون کلسترول هستند و ظاهر، طبخ، احساس و طعم گوشت واقعی را دارند.
تقاضا برای منابع پروتئین جایگزین در سرتاسر جهان رو به افزایش است. بر اساس برآوردهای تحلیلگران بلومبرگ، تقاضای جهانی گوشت گیاهی ممکن است در دهه آینده به 74 میلیارد دالر افزایش یابد که حدود 4 میلیارد دالر از سال 2020 بیشتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала