Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین شکار آبی‌اناری‌ها؛ امضای قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا + عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
مهاجم گابنی آرسنال به عنوان بازیکن آزاد به تیم بارسلونا ملحق می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، پیر ایمریک اوبامیانگ برای عقد قرارداد با بارسلونا وارد شهر بارسلون شد تا بعد از ترائوره و فران‌تورس، سومین خرید این تیم از لیگ جزیره در زمستان باشد.
با توجه به اینکه اوبامیانگ پیش از پیوستن به بارسلونا قراردادش را با آرسنال فسخ کرد، اکنون بازیکن آزاد است و به همین دلیل بارسلونا ملزم ثبت نام او به عنوان بازیکن جدیدش در بازه زمانی تعیین شده نبود.
با این حال اوبامیانگ شب گذشته در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد و به نظر می‌رسد که همه چیز تمام شده و تنها اعلام رسمی باشگاه باقی مانده است.
تصویر منتشر شده از جلسه او با خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا و معاونان او نشان ‌‌‌می‌دهد که طرفین امضای قرارداد این بازیکن را تکمیل می‌کنند.
اگرچه مشخص شد که اوبامیانگ با ترک آرسنال به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق شده اما تا به این لحظه انتقال بازیکن گابنی به صورت رسمی اعلام نشده است.
گفته می‌شود او با قراردادی شش ماهه با بند تمدید یکساله راهی بارسلونا شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала