Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بهترین مهاجم حال حاضر جهان را معرفی کرد + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو نازاریو Russia World Cup France - Argentina
رونالدو نازاریو  Russia World Cup France - Argentina - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
رونالدو نازاریو، ستاره سابق دنیای فوتبال، مدعی است که کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، بهترین مهاجم حاضر جهان است و پس از او لواندوفسکی و هالند قرار دارند.
به گزارش اسپوتنیک، در سال‌های آخر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، درخشش فوق‌العاده داشتند و به دیگر بازیکنان اجازه قدرت‌نمایی را نمی‌دادند. لئو و کریس با توجه به این که در خط حمله بازی می‌کردند، به عنوان بهترین مهاجمان جهان شناخته می‌شدند و گُل‌های بی‌شماری به ثمر می‌رساندند.
در فصل گذشته و فصل جاری به دلیل این که مسی و رونالدو سن شان بالا رفت، مهاجمان فرصت طلبی چون روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما و همچنان جوانانی چون امباپه و ارلینگ هالند خودی نشان دادند و از دو فوق ستاره آرجانتینی و پرتگالی پیشی گرفتند.
حالا پرسش اینجا است که کدام بازیکن در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا است و به طور کلی کدام بازیکن را بهترین بدانیم؟
رونالدو نازاریو، ستاره سابق دنیای فوتبال، به این پرسش پاسخ داده و مدعی است که کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، بهترین مهاجم حاضر جهان است و پس از او لواندوفسکی و هالند قرار دارند.
او این موضوع را از طریق Football Italia به بوبو تی وی گفت:" بنزما بهترین مهاجم حال حاضر جهان است، هیچ شکی در آن نیست. لواندوفسکی پس از او قرار دارد. هالند شماره 1 خواهد شد، اما دو نفر دیگر در حال حاضر بهتر از او هستند."
رونالدو در ادامه افزود:" امباپه نیز واقعا قوی است. من خوانده‌ام که او قراردادی 50 میلیون یورویی (42 میلیون پوندی) در سال با رئال مادرید امضا کرده است. مطمئنا، ما در زمان اشتباه بازی کردیم."
رونالدو در حالی بنزما را بهترین مهاجم جهان عنوان کرده که در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала