توزیع لباس زمستانی برای کودکان در ولایت پروان

پروان
پروان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
عضو شوید
صندوق سازمان ملل ‌متحد برای حمایت از کودکان یا یونیسف برای ۸۸۰ طفل در این ولایت لباس زمستانی توزیع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از نشر گزارش روزنامه هشت صبح مبنی ‌بر افزایش کوکان کار و بی‌بضاعت در ولایت پروان، صندوق سازمان ملل ‌متحد برای حمایت از کودکان یا یونیسف برای ۸۸۰ طفل در این ولایت لباس زمستانی توزیع کرد.
رسول عبدی، مشاور تخنیکی و توسعه‌دهنده محلی حفاظت از اطفال سازمان یونیسف روز سه‌شنبه، ۱۲ دلو گفت که قرار است این کمک‌ها در چند ولسوالی و مرکز ولایت پروان به اطفال نیازمند توزیع شود.
وی هرچند در مورد رقم دقیق کودکان کار در افغانستان چیزی نمی‌گوید؛ اما تأیید می‌کند که از چند ماه به این‌سو شمار کودکان‌ کار در کشور به گونه بی‌پیشینه افزایش یافته است.
اعلام موجودیت چریک‌های جبهه مقاومت ولسوالی بگرام ولایت پروان + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
اعلام موجودیت چریک‌های جبهه مقاومت ولسوالی بگرام ولایت پروان + ویدیو
این در حالی است که حدود دو هفته پیش مسوولان ریاست کار و امور اجتماعی ولایت پروان از افزایش کودکان‌ کار در این ولایت ابراز نگرانی کرده بودند.
پیش از این ریاست کار و امور اجتماعی گفته بود که به دلیل نبود امکانات مالی، این اداره برخی از کودکان پروشگاه دولتی در پروان را به شماری از خانواده‌ها به "کفالت" داده‌ است.
طبق آمار رسمی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت پروان، تنها در شهر چاریکار، مرکز این ولایت، بیش از ۱ هزار و ۷۰۰ کودک مصروف کارهای شاقه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала