اعتراف آمریکا به برتری جنگنده SU-30 روسیه

© Sputnik / SkrynnikovБомбардировщик СУ-24
Бомбардировщик СУ-24 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
یک نشریه‌ای نظامی آمریکایی در گزارشی می‌نویسد که جنگنده های SU-30 روسیه در مقایسه با تمام جنگنده های غربی از ویژگی های برتری برخوردار است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه‌ای نظامی Military Watch Magazine در گزارشی نوشت: جنگنده روسی Su-30SM2 با درنظر داشت قدرت مانور و استقامت، نسبت به هر جنگنده غربی از برتری های بالایی برخوردار است.
این نشریه ادعا کرد که اصلاح SM2 از نظر برد اصابت به اهداف با موشک های هوا به هوای 400 کیلومتری نیز به طور قابل توجهی - دو برابر یا حتی بیشتر - از هواپیماهای غربی جلوتر است.
همانطور که در مقاله آمده است، جنگنده روسی Su-30SM2 جایگزین جنگنده های منسوخ SU-27 در نیروی هوایی روسیه و جنگنده های SU-24M در نیروی دریایی خواهد شد.
گزارش شده است که اولین اسکادران به روز شده در منطقه کالینینگراد مستقر خواهد شد. چهار هواپیمای اول در حال حاضر به فرودگاه شهر چرنیاخوفسک در منطقه کالینینگراد رسیده اند.
تفاوت سوخو جنگنده روسی Su-30SM2 با مدل قبلی خود، SU-30SM در این است که تجهیزات وارداتی این دستگاه با نمونه های داخلی جایگزین شده است. این جنگنده ویژگی های عملکردی بهبود یافته سیستم دید و ناوبری نوری-الکترونیکی، مجموعه اقدامات متقابل الکترونیکی، سیستم کنترل رادار را دریافت کرد - همچنین این جنگنده دامنه افزایش یافته ای از تشخیص اهداف هوایی را فراهم می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала