اقدامات تلافی جویانه ای روسیه در برابر رسانه های آلمانی در پیوند به RT De

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
روسیه اقدامات تلافی جویانه را در برابر رسانه های آلمانی در پیوند به RT De آغاز می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، که تصمیم تنظیم کنندگان رسانه های آلمان برای ممنوعیت پخش RT De، مسکو را مجبور می کند تا اقدامات تلافی جویانه در برابر رسانه های معتبر آلمانی را آغاز کند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: "حکم تنظیم‌کنندگان رسانه‌های آلمان سیگنال روشنی است مبنی بر اینکه نگرانی‌های روسیه به‌طور سرکش نادیده گرفته می‌شوند".

وزارت دیپلماسی روسیه خاطرنشان کرد: این اقدام ما را از هر انتخاب دیگری محروم می‌کند جز اینکه اقدامات تلافی جویانه علیه رسانه‌های آلمانی معتبر در روسیه و همچنین واسطه‌های اینترنتی که به‌طور خودسرانه و غیرمنطقی حساب‌های این کانال را از پلتفرم‌های خود حذف کرده‌اند، از بین ببریم.
RT conference, Shape-shifting Powers in Today’s World - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
منع نشرات شبکه RT DE در آلمان
یادآوری می کنیم، که کمیسیون ثبت و نظارت تنظیم کننده رسانه‌های آلمانی MABB، پخش شبکه تلویزیونی RT DE در این کشور را به دلیل عدم وجود مجوز ممنوع کرد.
در اطلاعیه مطبوعاتی این ارگان آمده است: کمیسیون ثبت و نظارت در ۱ فیبروری ۲۰۲۲ رسماً معترض شدده و این سازمان و پخش برنامه RT DE در آلمان را ممنوع اعلام کرده است، زیرا طبق قانون رسانه‌ها مجوز لازم برای این کار وجود ندارد.
این کمیسیون همچنین می‌افزاید، که RT DE یک برنامه پخش است که نیاز به مجوز، بند ۵۲ پيمان دولتی در مورد فعاليت های ارائه دهندگان خدمات در حوزه رسانه‌ها، دارد.
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه آر‌تی در واکنش به این موضوع در کانال تلگرامی خود نوشت: امروزه تنظیم کننده آلمانی MABB تصمیم گرفت که شرکت تولید RT DE Productions باید پخش بر روی ماهواره یوتلست، تلویزیون هوشمند، وب سایت RT و برنامه و همچنین بر روی پلت فرم اودیسه را متوقف کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала