Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدوارم ترائوره را بصورت دائمی در تیم نگه داریم؛ هنوز هم دمبله را از امباپه بهتر می‌دانم

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
لاپورتا در مراسم معارفه بازیکن جدید در مورد مباحث مختلف صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا اخیراً در پنجره‌ی نقل‌وانتقالت زمستانی توانست آداما ترائوره بازیکن پیشین بارسلونا که از لاماسیا رشد کرده بود را از وولورهمپتون انگلیس با قراردادی قرضی برگرداند.
این در حالی‌ست که بارسلونا که به شدت مشتاق به فروش عثمان دمبله بود نتواست وی را مجاب به پیوستن به تیم دیگری کند و این بازیکن در بلوگرانا مانذنی شد.
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در معارفه ترائوره شرکت کردو
او در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی گفت:

امروز روز خاصی است. خوش آمدی آدما, شما زمانی اینجا تمرین کردید و همین جا بدنیا آمدید بارسا شما را تمرین داد سپس در خارج از کشور به بازیکن حرفه ای تبدیل شدید و حالا به بارسا بازگشته اید تا تیم از استعداد شما لذت ببرد, بگذارید که بازهم با بازیکنانی از لاماسیا دوباره ظاهر شویم.

میخواهم از شما تشکر کنم که وضعیت باشگاه را در قرارداد لحاظ کردید و تلاش زیادی کردید تا به اینجا بیاید ما قدردان شما هستیم, میخواهم تاکید کنم که امروز یک داستان زیبا در بارسلونا ادامه می یابد. داستان ترائوره و بارسلونا.

دمبله |
مربی تصمیم میگیرد که او بازی کند یا خیر, در خصوص ترائوره باید بگویم ما گزینه بند خرید اختیاری داریم و امیدواریم که از آن در پایان فصل استفاده کنیم. با بازگشت دمبله به تمرینات ژاوی تصمیم میگیرد که وضعیت با او چگونه باشد. بنظرم او نیم فصل را با ما ادامه میدهد اما قطعا فصل بعدی اینجا نخواهد بود چون احتمالا پای باشگاه دیگری باید در میان باشد.
بازی کردن برای او دشوار تر از گذشته خواهد بود چون در حال یک تیم قوی و متعهد هستیم و او نخواست که با ما ادامه دهد امیدوارم این مشکل برای او دچار ضرر نشود و همه چیز به خوبی تمام شود
هنوز هم دمبله بهتر از ام باپه است ؟

از این حرفم پشیمان نیستم. پیشنهاد خیلی خوبی به او دادیم او بخاطر استعدادش یکی از بهترین های دنیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала