Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری من‌یونایتد به ماندن پوگبا

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد پوگبا تا آمدن سرمربی جدید در منچستریونایتد برای گرفتن تصمیم در مورد آینده خود منتظر خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، جیمز داکر خبرنگار تلگراف گزارش ‌می‌دهد که منچستریونایتد به تمدید قرارداد با پوگبا امیدوار است و از این بازیکن خواسته تا تصمیم گیری برای آینده خود را به بعد از مشخص شدن سرمربی جدید موکول کند.
انتظار نمیرود که مذاکرات برای تمدید قراداد لوک شاو تا مارچ آغاز شوند و از آن جایی که بازیکنان منتظر مشخص شدن سرمربی بعدی تیم که انتظار میرود بر تمدید قرارداد ها نظارت داشته باشد هستند بیشتر مذاکرات به انتهای فصل موکول شده اند.
به نظر نمیرسد منچستر یونایتد قادر به جذب چهار یا پنج بازیکن تاپ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد مگر این که از طریق فروش بازیکنان پول خوبی به دست آورند و از حقوق پرداختی آن ها کاسته شود.
در همین حال فابریتزیو رومانو گزارش داده امتناع کردن از هرگونه خرید در منچستریونایتد به علت بی اطلاعی از خواسته‌های سرمربی جدید است.
طبق گزارش وی کامارا، دنیس زکریا و آلوارز به منچستر یونایتد پیشنهاد شدند ولی این باشگاه به علت انتصاب سرمربی جدید در تابستان و بی اطلاعی از خواسته‌های وی از خرید این بازیکنان امتناع کرد.
این گزارش می‌رساند که ️دلیل نبود بند خرید در قراردادهای دونی و مارسیال نیز همین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала