Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت توپچی‌ها با میلیاردرهای سعودی بر سر تارخ هوفنهایم

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
تیم‌های آرسنال و نیوکاسل یونایتد برای جذب ستاره هوفنهایم در تابستان امسال با هم رقابت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم آرسنال و نیوکاسل یونایتد علاقمند به جذب فلوریان گریلیچ ستاره هوفنهایم در تابستان آینده هستند.
این بازیکن 26 ساله تا پایان همین فصل با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و در تابستان تبدیل به بازیکن آزاد می‌شود.
در حالی‌که این‌ بازیکن در پنجره نقل و انتقالات جنوری با انتقال به میلان مرتبط بود، اما این قرارداد محقق نشد و حالا کیکر از طریق Sport Witness، انتظار می‌رود که گریلیچ قراردادش را با هوفنهایم به پایان برساند.
این بازیکن اتریشی بیش از 130 بازی برای هوفنهایم انجام داده و 8 گل در طول 3 فصل و نیم به ثمر رسانده است. عملکرد او به تیمش کمک کرد تا به رده هفتم جدول بوندسلیگا برسد و تنها سه امتیاز کمتر از یونیون برلین در رده چهارم دارد.
اکنون نیوکاسل یونایتد که در طول پنجره نقل و انتقالاتی که اخیراً به پایان رسید، سعی نمود این هافبک را به خدمت بگیرد اما موفق نشد و برعکس توانست کی‌ران تریپیه، کریس وود، دن برن، مت تارگت و برونو گیماراس را به خدمت بگیرند.
این باشگاه به لطف تجارت قابل توجه‌اش در نقل و انتقالات، شانس خود را برای اجتناب از سقوط در این فصل افزایش داده است اما هنوز در خط هافبک کیفیت ندارد و به همین دلیل به دنبال تقویت مجدد این موقعیت است.
طبق گزارش‌ها، سرخابی‌ها در تابستان آینده تعقیب این بازیکن اتریشی را از سر خواهند گرفت. با این حال، تیم ادی هاو احتمالاً رقابت سختی با غول لیگ برتری آرسنال برای امضای گریلیچ خواهد داشت.
زیرا میکل آرتتا سرمربی آرسنال نیز، ظاهراً علاقمند به جذب یک هافبک دفاعی برای شریک شدن با توماس پارتی در مرکز زمین در تابستان آینده است. گرانیت ژاکا ملی پوش سوئیسی اغلب به دلیل ناهماهنگی و سبک بازی عجولانه‌اش در دوران حضورش در لندن مورد انتقاد قرار گرفته است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که آرسنال برای جذب داگلاس لوئیز هافبک سابق منچسترسیتی از استون ویلا در جنوری تلاش کرد ولی شکست خورد. طبق گزارشات، باشگاه شمال لندنی در صورتی که گریلیچ قراردادش را با هوفنهایم فسخ کند، تابستان آینده سعی خواهد کرد به صورت رایگان وی را جذب نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала