Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع برزیلی رئال در رادار قهرمان اروپا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Porto
Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Porto - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
تیم چلسی که مذاکرات تمدید قرارداد کریستینسن و رودیگر شکست خورده؛ چشم به بازیکن برزیلی مادرید دوخته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادر میلیتائو (23 ساله) خود را در ترکیب رئال مادرید ثابت کرد و حالا در ترکیب تیم ملی برزیل نیز بازیکن ثابت می‌باشد و نمایش‌های وی در هر دو تیم سبب شده که از چشم باشگاه‌های برتر اروپا دور نماند و چلسی یکی از آنهاست.
موسسه‌ای که متعلق به آبراموویچ است مدت‌هاست که این بازیکن برزیلی را زیر ذره‌بین گرفته است.
رسانه‌ آ اس منبع خبری نزدیک به رئال مادرید مدعی شده که میلیتائو یکی از ستاره‌های مدنظر توخل است که از رهبران چلسی برای بازار تابستانی آینده درخواست کرده است.
شرایط انتقال این بازیکن بسیار پیچیده است زیرا میلیتائو در حال حاضر یکی از کمترین دستمزدها را در تیم مادریدی می‌گیرد (سه میلیون درآمد در سال) و به راحتی می‌تواند وضعیت خود را بهبود بخشد، اما قرارداد تا سال 2025 دارد. در هر صورت، چلسی در نظر دارد با تماسی در پایان فصل؛ شرایط این بازیکن را بررسی کند.
چلسی نیاز مبرمی به تقویت خط دفاعی خود دارد. توخل بازی‌های زیادی را با سه مدافع میانی انجام می‌دهد و سه بازیکن اصلی در ترکیب به ترک این باشگاه بسیار نزدیک هستند. به عنوان مثال، این امر در مورد رودیگر بازیکن آلمانی صدق می‌کند که حتی به رئال مادرید هم پیوند خورده، هرچند که سفیدها قصد جذب او را ندارند. یکی دیگر از مدافعان ابتدایی او، کریستینسن دانمارکی است که قراردادش رو به ختم است و تمدید نکرده است. و دیگر مدافع فیکس، تیاگو سیلوا باتجربه است که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است.
بنابراین چلسی به دنبال یک تجدید عمیق در خط دفاعی است.
تابستان گذشته این تیم به خرید کونده از سویا بسیار نزدیک بود، اما مونچی مجبور شد با درخواست لوپتگی موافقت کند تا او را حفظ نماید. حتی برای این بازار، چلسی مدام با نماینده‌اش تماس گرفت. در مورد میلیتائو، چلسی تابستان آینده روزهای سخت‌تری خواهد داشت، نه تنها به این دلیل که مادرید قصد فروش ندارد (آنها جدایی راموس و واران را با موفقیت حل کرده‌اند)، بلکه به این دلیل که این بازیکن برزیلی در مادرید بسیار خوشحال است و بالاخره در آن به نتیجه رسیده و توانست سرش را بیرون بیاورد میلیتائو بیشتر از بیرون رفتن، به احتمال قوی شدن در تیم فکر می‌کند و دورانی را با پوشیدن پیراهن سفید رقم می‌زند.
میلیتائو در آن زمان گران‌ترین مدافعی بود که رئال مادرید به خدمت گرفت.
50 میلیونی که پرداخت شد بسیار بیشتر از 30 میلیونی است که مادرید برای په په، کوئنترائو، دانیلو یا اودریوزولا می‌پرداخت. پس از یک شروع دشوار، میلیتائو در کنار کورتوا، مودریچ، وینیسیوس و بنزما به یکی از مردان مهم تیم تبدیل شد.
حالا ترانسفرمارکیت پس از آخرین به‌روزرسانی، ارزش بازاری این بازیکن برزیلی را 60 میلیون خوانده و قیمت مرجعی که معمولاً در زمان انجام عملیات کمتر از قیمت واقعی است. تا به امروز، او بازیکنی است که بیشترین دقایق را در تیم دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала